Kako zdravje? Ahja … bolj tako

Na pa sem prišla do idealne teže!
Sicer ne ravno na tak način, kot sem želela, a sedaj si res lahko nataknem tiste kavbojke, ki že nekaj let za gušt visijo v moji omari.
Takole je bilo; lani septembra sem resno poprijela za zdrav in pravilen način življenja. Ukvarjala sem se s športom in 3x tedensko zjutraj obiskovala fitnes pod nadzorom osebnega trenerja, 1x tedensko zvečer igrala tenis … tudi tukaj sem si našla trenerja, saj sem bila popoln začetnik, ob vikendih pa hodila na Šmarno ali na kakšne druge sprehode. Telo se mi je začelo oblikovati, a kilogramčki od začetka niso želeli kopneti. Pa sem sklenila spremeniti tudi prehrano in oktobra iz jedilnika umaknila vse bele pregrehe. Moj jedilnik je pretežno sestavljala zelenjava, sadje, od hidratov pa kakšni ovseni kosmiči, črn kruh in le redke redke ‘pregrehe’. To je tisto … saj veste, ko ti zapaše pizza ali kakšna dobra lasagna, štrudl iz babičine pečice itd. Kilogrami so se začeli topiti in v obdobju 10 mesecev sem jih izgubila 13. Potem pa se je čez poletje zadeva ustavila. Nič hudega, sem si mislila, saj se počutim krasno in s takšnim načinom življenja, bodo kilogrami zagotovo še malce skopneli. Če v dveh letih pa v dveh letih.

Pa je prišel nesrečni avgust, ko sem po precej stresnem obdobju v službi in ustreznem črvičenju po želodcu, dobila še bolečino v zobeh.
Odhod k zobozdravniku, zaprta vrata, kajti zobozdravnik si je v tem času privoščil dolge počitnice, je botrovalo temu, da sem poiskala pomoč pri socialcih. Ahja, ti so me odpravili z opombo, da imam vnete dlesni, jaz pa domov pod deko celit rane.
Po petih dneh mučenja so mi našli drugega zobozdravnika, ki me je cepil za dokaj visoko ceno in mi predpisal konjsko dozo antibiotikov. Baje je bilo že hudo.

Antibiotiki pa so bili za moje takrat že dokaj izmučeno telo in dušo, le kaplja čez rob.
Driska, dehidracija, izguba apetita, napadi tresavice, uničeno črevesje, želodec … drastične diete, 5 tednov nespečnosti …. just name it!

Jah, po več kot dveh mesecih se še vedno sestavljam in ob srečanju z znanci, ki se ne morejo načuditi moji vitki postavi, povem, da je izguba dodatnih 7kg v enem samem tednu … ki pa jih kasneje nisem več pridobila … bil eden redkih dobrih končnih stranskih učinkov moje bolezni.
Dober učinek je morda tudi “črta”, ki sem jo v teh tednih potegnila pod moje načrte in plane ter drugačno razmišljanje o življenju in njegovih radostih nasploh.

Ob priliki pa kaj več o takšni in drugačni prehrani o kateri sem v tem obdobju izvedela precej.

2 responses to “Kako zdravje? Ahja … bolj tako

  1. Spoštovani!
    Zakaj ste prenehali s pisanjem bloga?
    lp, Julija

  2. Draga Julija,
    Hmmmm …. sem morala kar ponovno prebrati ta svoj zapis, da se spomnim o cem sem nazadnje pisala. Ja, res je ze dolgo od tega. Razlogov za prenehanje pisanja je vec, eden glavnih je ta, da se od tistega avgusta 2010 se vedno sestavljam. Burn out je baje bilo tisto kar se mi je zgodilo. Morda, a rezultat je ta, da se mi neprijetna dogajanja v telesu dogajajo kljub temu, da sem zivljenje ze precej spremenila in odpravila prakticno vse razloge za stres, ki sem jih sposobna odpraviti sama. Po skoraj 2 letih mucenja in iskanja resitev je rezultat tak, da so mi poruvali kup zob ( danes jih imam minus 12) in moram v zgornjem delu nositi protezo (implatatov se ne zelim vstaviti), izpadle so mi VSE potrebne (lasje, obrvi, trepalnice) in nepotrebne (pod pazduho, noge ….:) ) dlake, spopadam se s taksnimi in drugacnimi obcasnimi vnetji, vmes pa spreminjam zivljenje.
    Sedaj me zanimajo le se zdravstvene diete in ja … Morda bo prisel celo cas, ko bom na blogu pisala o tem, a najprej moram zadihati s polnimi pljuci. Hvala za vprasanje! Lepo se imejte!

Leave a Reply

