Prvi teden bo počasi okrog

Gre! To je bistvo.

Sploh ni težko in ne vem zakaj sem rabila toliko časa, da sem končno sklenila temu narediti konec?!

Pred kakšnima dvema letoma, ali celo malo več, sem shujšala na nivo, ki mi je odgovarjal. Super sem se počutila, kupovala oblačila, ki so mi bila všeč, bila poskočna, hitra in polna energije. Težava pri hujšanju je ta, da čeprav nekako misliš, da si se navzel novih navad, le te še vedno niso v tebi, dokler v tebi še vedno tli želja po slastni blejski kremšniti ali kosu toplega sirovega bureka!

No, v takšni fazi sem bila jaz! Lahko se discipliniram na nivo, ko lahko ves mesec jem le navadno travo, vendar pa nastane težava takoj, ko s tem prenehaš. Kaj potem? Jesti normalno? Kaj je normalno?

V trenutku, ko spremeniš ustaljeni ritem pa naj bo to le ena pizza na teden več ali kremšnita le ob obiskih tete na Bledu, se trend prikaza številk na tehtnici obrne v drugo smer. In čeprav drugi niso opazili in so me še vedno hvalili, češ kako suha sem, sem jaz takoj vedela in čutila, da gredo stvari tja kamor ne bi smele. In da bi bila stvar še hujša, naenkrat postane vsak dan “praznik” …. vsak dan bi jedla le tisto, kar imam najraje in je najhitreje pripravljeno in vsak dan znova si pred spanjem obljubljam, da bo naslednji dan drugače.

In več kg ko pridobivaš, huje divja v tebi in slabše se počutiš … in seveda večkrat posegaš z žlico v kozarec z Nutello. In veste kdaj je najbolj hudo? Takrat, ko poješ vso Nutello, ki si jo hranil za palačinke za otroke in greš naslednje jutro s slabo vestjo po novo, ki jo še malo načneš, da se ne bi opazilo, da je bila prejšnja povsem izpraznjena.

In to se ne neha!

Odvisnost? Vsekakor.

9 responses to “Prvi teden bo počasi okrog

  1. Haha, hujšanje je bolečina…

  2. A sedaj je konec z nutello potemtakem? Še vedno nisem prepričana, če je res pravilen pristop, da kar naenkrat črtša s seznama še dovoljenih živil prav vse “pregrehe” oziroma tiste prigrizke za dušo, ki ti enostavno zadišijo… Jaz imam arje pritop postopnega zmanjševanja ali pač dovoljena uporaba v OMEJENIH količinah.

  3. @Iztok; hmmm?

    @Val; z Nutello vsekakor! Najbolj neumno pri zgodbi z Nutello je to, da meni čokoladne stvari sploh nikoli niso posebno dišale. Mene premami smetana in kremne stvari … če smo že pri sladkarijah. Zato odpoved Nutelli ni bila ravno žrtev.
    Sicer pa ne bati, ni skrbi, da bi tako močno porezala vse pregrehe, da bi se jih bala približati ustom🙂
    Npr. zadnjič, ko sem končno premagala strah in se odločila prepustiti zdravniškemu pregledu, ki je v mojih očeh zvenel (hmmm …tole ne paše k očem, a ne?🙂 ) strašljivo sadistično, sem se za zaključek nagradila.
    Ker sem bila na Bledu, “mučenje” je bilo pri kraju, rezultat dober (brez težav), dan lep, kremšnite mamljive, sem si eno pač privoščila. Ampak ta je bila edina in pred tem 3 tedne nič tortic in raznih bedarij, po tem pa spet mir in zelenjavica in sadje🙂

  4. hej, upam, da ti bo uspelo….in da se boš zaradi tega počutila bolje in bolj samozavestno…
    sama imam podobne probleme, ampak za razliko od tebe, če se pregrešim npr. le z eno čokolado, to vodi do tega, da bom isti dan požrla vse stvari, ki so redilne in ki jih bom dobila.😦 če se držim , se moram držati 100%.
    trenutno sem bolj na dnu, ampak upam, da bom zbrala dovolj volje!
    držim pesti zate!

  5. @Petra; te popolnoma razumem, sem bila tam, na istem koncu😦 … na dnu namreč. Kolikor slabše sem se počutila in kolikor bolj sem se zavedala, da drvim proti “dnu”, toliko več Nutell sem pojedla. Začaran krog!
    Če ti pomaga, res ni potrebno nič drugega, kot reči:”Dost mam!”
    Sklenila sem zvečer, sklenila, da bom to ZAPISALA na blog, da ne bom več eksperimentirala z dietami, ampak preprosto ukinila kruh, sladice, testenine in kropmir. Ukinila ne pomeni, da se ga ne smem dotakniti, ampak, če je le mogoče (in v 99% je to res mogoče) bom jedla vse kaj drugega, le to ne!
    In še vedno mi laufa!
    Želim ti, da tudi ti rečeš: “Dost mam!”

  6. sej vem…ampak zadnje čase se ta začarani krog stalno nadaljuje, držim se en teden, pa sem res pridna, pa ful bolj vesela, polna energije, srečna, zadovoljna in ponosna sama nase. potem pa pride tisti dan, ko te zamika samo košček peciva ali čokolade (sem zelo velika sladkoslednica🙂 in potem je konec…čeprav veš, kako slabo se počutiš ob tem, ko se nažiraš, sam sebe tolažiš, da bo bolje, da to sploh ni nič takega.
    sama zase vem, da me ne sme premamiti popolnoma nič in potem se držim. vem, da tako ne bo šlo naprej. moram zbrati voljo in motivacijo!
    hvala za spodbudne besede!!

  7. No punci, ne se dat! Sicer pa kaj pa je en dan, ko uživata v pregrehah? Ali je kej bolje, če jesta zdravo pa potem celd an prelenarita? Najboljša dieta je, da se vsega je zmerno in recimo ob pravilnihdelih dneva. Najbolj so mi hecni ljudje, ki pridejo na rojstnodnevno žurko in potem ne nazdravijo, ker pač alkohol je prepovedan pri hujšanju, potem poje mogoče nekaj lističev solate in reče “uh, sem sit”, torta je seevda največji greh. Pa to ti je bolje ostati doma🙂
    Po drugi strani pa tudi ne razumem teh raznoraznih nasvetov, ko se gre o slaščicah, ko pravijo, da naj namesto žlice nutele pojem eno mandarino!? Sorci, ampak to sploh ni isto…ma še podobno ne…
    Torej glavo pokonci, predvsem se ne preveč sekirat, če v usta pride kaj “prepovedanega”:) onec koncev je tudi Adam ugriznil v zdravo jabolko, pa se zgodba ni najbolje končala:)

  8. ja sej to je problem, da če se lotim česa prepovedanga se ne morem ustavit🙂 potem ni več važno kolk pojem, kr si itak rečem, da sej se bom pa jutri lotila hujšat, da danes lahko še jem dobrote:/ pol si pa ceu napihnjen pa slabo se počutiš, pa med spanjem te poti…groza….
    sej bi se dalo, če bi se znala ustavit pri enem koščku torte ampak jst mam pol občutek, da bi lahko vase zbasala celo🙂

  9. Hmmm grešiti je človeško in jaz sem živ dokaz za to, tako da le pazita, da greh ne bo prevelik🙂

Leave a Reply

