90, 30, 60 ali 120 dnevna ločevalna dieta

Prava figa kakšno številko zapišejo v naslovu.

Če se kdorkoli vsaj malo spozna na marketing, bo vedel, da številke delujejo. Sliši se bolj realno, če zapišeš, da je na zalogi še 368 zgoščenk ali 99 knjig, četudi jih nihče niti slučajno ni štel in bi se v podjetju le radi znebili starih zalog.

Pri dieti je še toliko bolj pomembno (z marketinškega vidika), da se jo časovno omeji. Saj poznate takšne finte, kot je: V 7 dneh do idealne postave ali še bolje v 36 dneh 9 kg manj …..

Torej so tudi snovalci 90 dnevne ločevalne diete morali dieto nekako oštevilčiti. 90 dni je idealno obdobje? Ne manj, ne več?
Pajade!

Od novega leta, ko sem se končno “zbrala”, ko sem končno zbrala moč, da rečem NE vsem malim in velikim pregreham, sem izgubila 12 kg.

Ljudje, ki me poznajo in me srečujejo me pohvalijo, nekateri celo opozarjajo naj na tej stopnji preneham z dieto (ja, ja, ni strahu, da bi padla v anaoreksijo, imam le preveč rada dobro papo), tretji pa me sprašujejo za napotke pri hujšanju.

Pa saj itak vsi vemo, da ni druge, kot:

1. Trdna odločitev
2. Disciplina pri prehrani (četudi pri gibanju in športu prav nič ne spremeniš)

In kakšno dieto izbrati?

Vseeno. Jaz sem izbrala logiko 90 dnevne ločevalne. Logiko in prav nič drugega! Ideja o določenih dnevih, ko si privoščiš le določeno vrsto prehrane, se mi zdi edinstven trik za disciplino. A vseeno je treba razumeti, da je dieta narejena za vse vrste ljudi in vse vrste okusov, zato ni nujno, da se prav čisto vsega držimo, kot pijanec plota.

90 dnevna ločevalna dieta že z imenom pove, da traja 3 mesece in da jedi ločuje med sabo.

Ideja ločevanja temelji na sistemu, ki ga je zelo dobro razdelal že Montignac in temelji na tem, da določena živila ne kombiniramo med seboj, kajti določene kombinacije vplivajo na procese v telesu, ki vplivajo …. na karkoli že (ne bi se rada zapletala v razlage zadev, ki mi niso najbolj poznane).

In tako je v 90 dnevni ločevalni dieti vse dni dovoljeno jesti zelenjavo ( razen 3 x po 1 dan posta), ki pa jo kombiniramo vsak dan le z določenimi živili.

Prvi dan je beljakovinski, kar pomeni meso ali ribe. Zanimivo je, da v tej dieti mleka in mlečnih izdelkov skorajda ni.

Drugi dan je škrobni, kar poenostavljeno pomeni krompir (kuhan) in riž.

Tretji dan je dan ogljikovih hidratov, ki ga imam jaz najraje🙂 in pomeni testenine, pizze, tortice …. skratka grehi takšni in drugačni.

Četrti dan je vitaminski in je v jedilnikih zapisan kot sadni, čeprav velja tudi zelenjava.

In nato spet od začetka.

Čisto enostavno, kajne? Sploh če si jed za kosilo in večerjo pripraviš naenkrat in 2/3 poješ za kosilo, preostalo pa za večerjo, za zajtrk pa vedno ješ le sadje.

Sistem sem hitro dojela in si ga prilagodila. Moj “krog” je trajal 5 dni in sicer sem sama dodala še peti dan, ko sem se postila. Včasih povsem, drugič malce napol in sem čez dan pojedla kakšnih 20 mandeljnov ali suhih sliv.

Tudi krompirjev dan sem spremenila, kajti sama niti krompirja, niti riža ne maram preveč. Če je bila priložnost, sem pojedla kakšno rižoto z gobami ali zelenjavo, če pa tega ni bilo na voljo, sem “ponovila” beljakovinski dan ali imela le dan zelenjave.

Skoraj nikoli nisem za večerjo jedla enakih jedi, kot za kosilo, saj sem kosilo ponavadi jedla v kakšnem lokalu, večerjo pa sem si pripravljala sama.

30 dni sem se začrtanih dni držala natančno, nato pa sem dneve tudi pomešala in na dan za beljakovine postavila škrob in namesto škroba imela vitaminski dan. Katastrofa? Niti slučajno, bistvo je, da smo disciplinirani in da natančno vemo, kaj užijemo.

Danes teče že kakšen stoti dan in jaz sem še vedno na ločevalni “dieti”. Ne, kilogrami ne gredo več dol, a tudi gor ne. Vem pa, da čim bi se ponovno sprostila in imela vsak dan “praznik” oz. dan ogljikovih hidratov, bi kilograme kaj hitro pridobila nazaj.

Sem se spremenila in je to moj običajni način prehranjevanja? Ne, ne še. Še vedno za tak način potrebujem disciplino in odpovedovanje. Še vedno sem ista oseba, ki jo stres vrže iz tira, ki jo oblijejo solze, ob grdobijah tega sveta, ki ni pretirano samozavestna, čeprav na prvi pogled deluje tako, ki ob slabih dneh plane po banjici sladoleda in škatli piškotov pa če se še tako dobro zaveda, da mi vitkost dobro dene.

34 responses to “90, 30, 60 ali 120 dnevna ločevalna dieta

  1. Jaz sem pa čakal, da se nabere vsaj 50 komentarjev. Tako pa nimam koga za(je)bavati❗

  2. ala, ko tako prosita za komentarje😉

    se strinjam z vsem, kar si napisala…
    kot bi govorila o meni… (čeprav jih nisem še izgubila 15, niti 10 še ne, niti 5 ne… na, zdaj se bom pa razjokala😉
    a bom
    takoj ko sodelavka neha nosit piškote v službo!
    ma, je ona kriva!

  3. Se oglasim, ko bo vsaj minus šest🙄

  4. @mojcej; no, pa imaš motiv!😉

    @1tastar; mene bi pa moral glede na to, da jih imam minus 12, najmanj na kavo povabit in komentirat v živo😉

  5. Meni uspeva, mogoče bo še komu,
    lp

    Mitja

  6. Tudi jaz sem na tej poti. So pa dnevi pregrešnosti včasih preveč pogosti. Potrebujem še malo več discipline. Sem pa na poti do tja.

  7. pozdravljena…. jaz bi ti seveda cestitala za izgubi 12 kg, vem da je to tezko doseci… ko pa ravno govoris od locevalni dieti, sem brala pac da je ta dieta nesmiselna, par zanimivih argumetnov je bilo napisano…naprimer “pise da pojes 2 kosa sira na beljakovinski dan, ne pise pa kako velika kosa sira, ali pa pojes piscanca in kos polnozrnatega kruha isto na beljakovinski dan, ampak polnozrnati kruh spada pod skrob”…. in tako naprej…. sicer bi pa se to povedala, da sm pred letom dni s to dieto shujsala 18kg v 3 mesecih, tako da tisti “komentarji” so res za premislit, ampak sem useen izgubila odvecne kilograme…. punca kar tako naprej🙂 LP vsem🙂

  8. Živjo! Najprej se opravičujem za tako pozem komentar, ampak ne morem kaj da ne bi pustila dve besedici. Danes sm ustala in se odločila da bom probala s to dijeto, zato ker imam prijatelja ki je shujšal 30+kg z njo in ker je blo tole tko fajn napisano da sm se končno opogumila. Nikoli nism nobenih dijet delala, vedno sem zagovarjala šport, a kaj ko ob študiju in delu več nimam časa zanj… upam da mi bo uspelo. Hvala za motivacijo! =)

  9. A to ste same punce a fanti po tem ne posegajo sploh??? A je je sploh za fante 😀

  10. enkrat sm probu, za en mesec in deluje!!! pol sm opustu in se spet zredu. danes štartam ponovno!! tza 90 dni!!

    • @Aleš; jaz tudi danes štartam.🙂
      No, ne ravno s čisto 90 dnevno, ker se ne maram omejevati s predpisanimi dietami. Ampak ravno danes zjutraj sem v torbo vrgla knjigo z recepti 90 dnevne diete. Sklenila sem si napisat jedilnik za ta teden.
      Od novega leta naprej sem nekako ne isti teži …. kao ok … a vem, da se da bolje. In ker prihaja pomlad in poletje, se bom potrudila in malce bolj uredila tale svoj jedilnik.

  11. ines!!
    jst sm pojedu za kosilo en velik krožnik pašte!! pa sm biu čez tri ure lačen. bistvo je to, da ne mešaš hrane in se pol hitreje prebavi.

  12. ma mogoče gdo kakšno knjigo,ali vsaj recepte za drugi del ločevalne diete.hvala

  13. @Leonida; jaz imam obe knjigi, a sem obe kupila že pred leti kar v kompletu. Mislim, da sem ju kupila v trafiki, ki se nahaja v hali A v BTC-ju v Ljubljani. A to še vedno prodajajo ali ne, ne bi vedela.
    Mislim pa, da je izdaja bila nekako povezana z revijo Rina, zato je po mojem najbolje, da se obrneš nanje.
    Sicer pa imajo kup receptov že na njihovi spletni strani http://www.rina.si/joomla/index.php?option=com_ricettario&Itemid=230
    Upam, da sem pomagala vsaj malo. Drugače pa žal nisem ekspert na tem področju … imam pač knjigi doma, ker včasih za kakšno idejo pri kuhi pogledam vanjo.

  14. dober dan jes sm tut že provala en mesec z sestro pa sve odnehale pač zarad določenga razloga ampak je bilo pa uspešno. Mam pa eno vprašanje zate če lahko hujšaš med puberteto kr meni zdai eni pravijo da ne smeš pa da lahka in sem s tem zelo zmedena ker ss tem ne bi hotela kaj sebi skodovat

  15. sama sem shujšala za 25 kg.potem sem se zredila za 10 kg,zdaj pa nabiram moč in voljo na ponovno hujšanje,upam,da mi uspe.

  16. evo js sem pa že en teden na dieti in moram povedat,da se prav fino počutim.tudi prebava se mi je uredila,tako da mi ni žal.vem pa da deluje,ker sem enkrat že hujšala po tej dieti.vendar preveč pregreh pa si ponovno na začetku.sicer nisem pretirano debela,pač nekako je potrebno skrbeti za linijo.to je vsekakor idealen način,saj je dieta prijazna do organizma,pa tudi lačen nisi ko se je privadiš.

  17. @Uršiiii; ej, hvala za komentar. Jaz sem tale blog popolnoma zanemarila. Ja, tudi zase nisem prav pridno skrbela😦 šport ja, s tem se vedno in redno ukvarjam, a je treba biti priden tudi pri hrani!

    Pred 2 dnevi sem se ponovno spomnila na blog in začela pisati. Razlog je ta, da sem danes že 4. dan “pridna”. Ne, nobene diete ne furam … zaenkrat ne, ampak vsaj grešim ne.
    Več pa v novi objavi … morda danes … če mi bo čas dopuščal.
    Želim ti, da v tem duhu nadaljuješ!

  18. da povem še jaz svojo izkušnjo glede ločevalne diete. lansko leto sem s to dieto zgubila v dveh mescih 18 kg in pol sem odnehala, ker mi je bilo minus 18 kg cist dovolj…ker sem pol spet začela “žret”, sem pridobila 10 kg nazaj. Po dolgem času sem se spet odločila za dieto in zdaj sem že 2 tedna na dieti in sem izgubila že 4 kg. S tem, da recimo če mi zapaše čokolada, si vzamem le eno kocko čokolade. Nisem striktna, si dovolim uzeti če mi kaj zapaše in prav tako pri lanskem primeru. Npr. če sem bila na neki zabavi, sem spila eno coca colo in uzela en ali 2 lističa čipsa….Tako, da vsi tisti, ki vztrajate, kar naprej, nas je še veliko takih!🙂

  19. JAa,jaz sem tudi hujšala s to dieto in moram reč da je fulllll dobra.Izgubila sem 15 kg. in nobenega dobila nazaj.super ne.

  20. Hujšanje z dieto poškoduje telo imunski sistem in ostale organe v našem telesu. Vse kar telo poterbuje za izgorevanje maščobe je zdrava prehrana.. ponujam sestatavo jedilnika (to pomeni 6 obrokov na dan) in hitro izgorevanje maščobe. Če katerega zanima zdravi.vitalni@gmail.com

  21. vsi pozdravljeni!
    jaz pa vam mram povedati da je ta diea zelo ucinkovita in zelo dobra kajti jaz sm shujšala 10 kg pa se to je bilo prevec inse to se nisem drzala strogo tak kot pise in sem nonstop gresila hehehe;)no majcken sem prevec sla s kilami dol .tak da ne pretiravat.

    lp

  22. pozdravljeni jaz bom pa zdaj po novem letu zacela prvic s to dieto upam da bom zmogla in da bo kaksna kila sla dol l.p

  23. eno vprašanje, prvi dan ko piše ribe. . . to veljajo tudi za tune recimo rio mare ali je kaj posbnega?

    Hvala.

  24. pozdravljena saška. Spomnim se te ko si bila malce popolnejša in vse čestitke na uspešni dieti. Tudi sama sem z novim letom pričela z dieto in mislim, da sem kar uspešna, saj sem dala dol že 6 kg. Me je pa strah po končani dieti da bom spet padla nazaj na star način prehranjevanja (zjutri nič, popoldne nič, zvečer pa invazija na hladilnik)
    Saška super si

  25. Halo,
    sem v rahli dilemi, namreč povabljena sem na abrehama in tisti dan imam na vrsti oglikove hidrate. Kaj narediti? Ali lahko menjam dneve škrob z oglikovimi hidrati in nato sadni dan? Kaj mi predlagate?????

  26. Sonči, od kje pa se me spomniš?
    Ali se ti ne zdi, da je izguba 6kg v 3 tednih malce prehitra? Vsa finta hujšanja ni v tem, da se držimo takšne ali drugačne diete, ampak je predvsem v tem, da si zastavimo cilj spreminjati navade. Če razmišljaš o tem, da bi se celo življenje prehranjevala po 90 dnevni dieti, je zadeva super, če pa ne, potem pa se loti raje kakšnega drugega načina. In najdi takšnega, ki ga vidiš kot možnost, ki bi jo brez muk uporabljala tudi na stara betežna leta🙂

    No, kaj pa ti misliš, da bi se zgodilo, če bi zamenjala sadni dan z dnevom OH? Bi vzbuhtela kot buhtelj? Bi dobila nešteto rdečih mozoljev? Saj ta dieta je neumnost … pač sistem nekoga, ki mu je ta reč precej odgovarjala. Luštna stvar, ki je pisana na kožo marsikomu. Ampak stavim, da bi delovalo tudi, če bi vsak teden malce zameštrala vrstni red dnevov ali pa morda celo spustila kakšnega tistega s čokolado na koncu🙂 ali pa si kdaj pa kdaj privoščila celo pizzo z dvojno dozo sira.
    Tudi izjeme so lahko, le preveč jih ne sme biti!
    Vem pa iz lastnih izkušenj, da tako zlahka podležemo tistim pregreham in čeprav smo se že prav lepo navadili na ritem zdrave prehrane in se že nekaj mesecev … tudi 250 dni npr. , držali sistema 90 dnevne ločevalne, nas Božič, Velika noč, Abrahami in kaj vem kaj še, tako hitro speljejo v drugačne ritme. In potem bi naslednjih 90 dni ločevali le še čokolado od smetane in pizz🙂

  27. Pozdravljena,
    spolnim se te iz NW21 srečanj. Včasih sem bila ZELO aktivna, sedaj pa…
    No ja tolažim se s tem, da bo spet prišel moj čas, ko bom postala ZELO aktivna. Ne bom jamrala zakaj ne delam, živim pa v tem duhu (pozitivna, prijazna, poštena, načelna…) in ko se vrnem te pocukam za rokav (ha,ha).
    Lep pozdrav

  28. Sem starejša gospa in sem v 10 mesecih s pomočjo ločevalne in vzdrževale dijete upoštevaje zakonitosti prehrane po krvni grupi A shujšala 30 kilogramov. Pri ločevalni dijeti je bistveno, da po zaključku dijete preideš na vzdrževalno dijeto, ki je v osnovi ločevanje jedi upoštevajoč obvezen sadni zajtrk in ure prehranjevanja. Dopustni so malce pestrejši jedilniki. Važna je sprememba prehranjevalnih navad, nikakor se ne sme zaiti na stara pota, ker to pomeni ponoven zagon kilogramov in to dvojno …. Srečno in s pametjo, se splača, ker zadeva deluje.

  29. ola
    Sem deklica stara 33 let in sem se podala v
    svet diete bolj za iziv,da vidim ,če res deluje in res deluje.Ostala sem zelo zelo presenečena.Imela sem 68kg in zdaj sem pristala na 48,5 in se zelo dobro počutim.Šla sem tudi na krvno sliko in je odlična edini problem je bila garderoba,ki jo zdaj kupujem na otroškem odelku.Jaz mislim,da če se držiš
    pravil,da ti uspe meni je, res je tudi to,da smo si različni.Veliko dobre volje in telovadbe pa smo tam.Dieto,če se temu tako reče čeprav se lepo JE NJAMI sem že 6 mesecov kg so ostali isti in tako bo tudi ostalo.Lep pozdrav
    Življenje je zelo lepo brez hiranja 1 x se živi…..pa pa

  30. Pozdrav vsem pogumnim ljudem,
    tudi sama sem se po dogem času zopet odločila za preverjeno dieto🙂. Po drugem porodu sem shujšala 20 kg, po tretjem porodu 15 kg z našo dieto, zdaj po 6 letih imam zopet 7 kg preveč in sem se zopet podala na to pot🙂. Mineva 6 dan..počutim se dobro in sem vesela, da sem se zopet trmasto odločila za uspeh.. in večjo samozavest🙂..
    Imam pa eno vprašanje..koliko se v povprečju dodatno ukvarjate z gibanjem in telovadbo.Vedno me je najbolj strah razvlečene kože😦 s katero se po treh porodih že itak borim…
    Sama se kar precej ukvarjam z hitro hojo..sicer me te dni malo vreme zafrkava ampak ćakam sonček in bo Rožnik spet moj…
    Vsem nam želim veliko uspeha..se splača..:-)
    Tamara

    • Tamara, jaz se gibam redno in to kar precej. Nisem sicer maratonka, ampak hitra hoja, včasih kakšen intervalni tek, kolo … kakšnega izmed teh si izberem vsaj 2-3x tedensko po 30-50 min. K temu dodam preko vikenda vsaj še 1 skok … po možnosti 2 na Šmarno (tam se sicer ne obremenjujem s pretiranim tempom, ampak nekakšnih 30 min malce hitrejše hoje si že vzamem za pot od spodaj do vrha) pa še 1 ura vadbe v fitnesu na teden pod budnim očesom osebnega trenerja.
      res pa je, da sem si kožo na trebuhu nategovala le ob enkratni nosečnosti🙂

  31. Pozdravljeni!!!!Jaz tudi hujšala,dobila nazaj,hujšala,dobila nazaj,shujšala in tko naprej….moje mnenje je,manj jesti,odrekati se hrani ne sam sladkarijam,kruhu…..A niste opazili v čem je fora?????zelo malo se je…skoraj nič,proti tistmu kar smo jedli.jaz vseeno vstrajam pri tej dieti.srečno vsem

  32. Pingback: Prehranske klobase, maline in jurčki | (F)lying Dutchman

Leave a Reply

