Priznam, serjem ga!

Takole, ko mi uspeva izgubljati odvečne kilograme, je najlažje razmišljati … ok, bolje, da rečem po pravici … je najlažje priznavati, v čem je težava mojih neuspehov.

Svoje prehranjevalne težave bi lahko razdelila v nekaj različnih sklopov:

  • hrana mi je v užitek; nekdo se predaja kocki, drug pijači, tretji seksu (govorim o ekstremu in odvisnosti), četrti drogi, cigaretam, športu itd, jaz se predajam hrani. Ko pomislim na nekaj lepega je pogosto povezano s hrano. Recimo moja želja po sanjskem darilu za rojstni dan: povabilo mojega moža na pregrešno drago in še bolj pregrešno dobro večerjo. Ajde, da ne bom izpadla prevelik zapravljivec recimo, da je to lahko le za 20. obletnico poroke, drugače me pa vsako leto lahko pelje tudi le na kakšno dobro pizzo🙂 Spomnim se obdobja, ko nama je po treh letih končno uspelo, da sem zanosila. V prvem mesecu sem se zredila za 4 kg. In to le zaradi silnega veselja in “veseljačenja” ob tem. Večerja ena, druga, tretja …, kilogrami pa gor. Ja, vse skupaj sem jih do konca nabrala 23+. A se je splačalo🙂
  • s hrano se tolažim; ko sem žalostna, depresivna, ne najdem izhoda iz svoje psihične situacije, hodim po stanovanju in grabim po hrani. Ne, to zagotovo ni kisla repa in zelje, ampak čokolada (čeprav ta ni ravno moje najbolj omiljeno “poživilo”), piškoti, Nutella, smetana, sladoled, celo kruh (čeprav ta sploh ni živilo, ki bi si ga pogosto zaželela ali si ga kupila)
  • Obremenjena (in tukaj mislim na psihično napačno razmišljanje) sem s pomanjkanjem časa. Nekoč se je to kazalo v tem, da sem vedno manj časa odmerjala spancu, danes pa se to kaže v tem, da stalno dirjam iz enega konca na drugega, se odpovedujem izhodom na kosilo, počnem po dve zadevi istočasno in pogosto pozabim na hrano. A nanjo me opozori moje telo in tako namesto, da bi pojedla nekaj zdravega in okusnega, kar bi si pripravila sama, posegam po tem, kar je ravno pri roki. In “pri roki” je vedno le največja packarija.

Če vem kje je težava, sem že na pol poti k rešitvi, kajne?

One response to “Priznam, serjem ga!

  1. Z ozirom na to, da je Rugelj pokojni, ti preostane le še Sanja Rozman.

    Samo povej ji, naj te odvadi samo od čokolade, ne pa tudi od zasvojenosti s seksom.

    Proti depresijo imamo pa vrsto zdravil❗ ki ne redijo.

Leave a Reply

