Ketonska dieta

Aleš me je spodbudil k raziskovanju. Jaz sem sicer ena svojeglava dečva in me sledenje nekim napisanim jedilnikom in pravilom bolj moti, kot ne, a branja in spoznavanja novih stvari, se nikdar ne branim.

Torej baje je ketonska dieta tista prava in edina in oh in sploh. Jaz pa še vedno vztrajam na svojem in gonim isto lajno: Napišite si svojo dieto! In sicer tako, da imejte odprte oči in našpičena ušesa, preberite veliko zadev, pogovarjajte se o dietah, prehrani, receptih, telovadbi, a na koncu se pogovorite le še sami s sabo. Poslušajte svoje telo in jejte tisto, kar je zdravo, a vam vseeno tekne.

Lahko vam povem, da sem pred približno 10 leti shujšala za kakšnih 10 kg in težo vsaj 3 leta držala na osnovi ene najbolj trapastih diet, ki si jih človek lahko izmisli. Saj ne vem natančno vsega, a vem, da sem sklenila, da bo (podobno kot pri 90 dnevni ločevalni) vsak dan v tednu posvečen nečemu. In tako sem v ponedeljek pila v glavnem čaje in sokove, v torek sem jedla pizzo in to točno takšno, ki mi je najbolj pasala, četudi je bila obložena z mastnimi siri in imela še kislo smetano povrhu, v sredo se spomnim, da je bil dan za sladko in sicer sem zjutraj pojedla nekaj za zajtrk, potem pila vodo, a ob 5h popoldne, ko se je služba končala in sva se dobila s Tomažem (takrat nisva delala skupaj), sva odšla v Samsaro ob Prešernovem trgu in tam sem si naročila jogurtovo kupo. Sicer kup sadja prelitega s sadnim jogurtom, na vrhu vsega pa še sladoled in sladka smetana. Njami, kako sem uživala! Ampak, jaz sem shujšala in ob tem uživala, saj nisem imela občutka, da bi se čemurkoli odpovedovala. Resda sem imela tudi zelenjavni dan in dan za “nedeljsko kosilo”, ko se je vse po vrsti od juhe do tenstanega kropmirja, solate in sladice, a po mojem mnenju formula uspeha ni ležala v tem KAJ jem, temveč v tem kako se KONTROLIRAM pri prehranjevanju.

In tako sedaj ponovno hujšam in res bi bilo bolje, kot da rečem, da upoštevam 90 dnevno ločevalno (kajti to sploh ne drži), da hujšam po planirani dieti. Ves čar je v tem, da se prilagodim svojim željam, svojim potrebam, vsemu temu, kar do tega trenutka o prehrani vem (pa verjamem, da obstaja še veliko stvari, ki jih ne poznam, pa tudi veliko stvari, ki jih ne pozna niti stroka) , si to zapišem in se tega tudi dosledno držim.

In to celo življenje!🙂 Dokler me spet ne zamika v greh😉 Ah, ampak saj to dela življenje zanimivo!

4 responses to “Ketonska dieta

  1. – diete z malo ogljikovimi hidrati, pri katerih se zaradi večjega uživanja beljakovin in maščob lahko slednja prekomerno poveča kar lahko povzroči nastanek hiperholesterolomije, lahko pa tudi pospešuje nastanek ketoz, kar ima anoreksičen učinek (Ketonska dieta, Atkinsova dieta, točkovna dieta,…),

  2. Aaaaaa? Tole se pa tako blazno nobl sliši, da bi kar verjela … samo, če bi sploh kaj razumela🙂
    Torej, če jaz tole malce po kmečko povzamem; naj bi ob drastičnem zmanjšanju uživanja OH-jev, postala anoreksična????!! Oh, joj, prejoj, že parkrat sem drastično usekala po svojem uživanju pizz, testenin, tortic in sladoledov pa zagotovljeno pri meni ni nikjer niti sledu o anoreksiji.
    Ponavadi je edina negativna posledica, ki sem jo opazila (v preteklosti se mi je to dogajalo), da so mi v obdobju, ko sem izgubljala težo hkrati močneje izpadali lasje in lomili nohti.

  3. To dieto je pa verjetno sestavil kakšen študent kemije, ko je pri makroanalizi v laboratoriju naletel na duh po acetonu. 🙂

  4. enostavno, to ni dobro za telo, če se ustvarjajo ketoni. Poleg tega pa telo dobi premalo mineralov, ki jih potrebuje da vzdržuje pravilni PH v telesu. Na dolgi rok to pomeni, da jemlje minerale iz kosti in počasi se lahko pojavi osteoporozo.

Leave a Reply

