Pomagaj mi že!

Ne vem kaj me je prijelo zadnje čase, individualist tečen, kot sem, kar nekaj razmišljam o takšnih in drugačnih temah povezanih s pomočjo.

Ste že kdaj svojemu “očitale”, da vam pri hujšanju prav nič ne pomaga?

No, jaz ravno tega nisem naredila. In sicer zato, ker se mi zdi, da mi s tem, ko se je poročil z mano ni “dolžen” ničesar in mu ni TREBA pomagati. Sicer se mu dvigne cena😉 , če bi mi pomagal, a četudi mi ne, bom preživela.

A še danes pomnim poletno kosilo izpred treh, štirih let, ko smo na vrtu neke restavracije štirje; Tomaž, jaz ter en par najinih poslovnih prijateljev debatirali o hujšanju. Ženski del omizja je začel jamrati nad življenjem, zahtevami moškega sveta po lepih, lepših, najlepejših, mladih, mlajših, najmlajših in seveda suhih bejbah, ki naj bi krasile njihovo možatost, ki je lahko tudi malce bolj zamaščena in malce manj obremenjujoča.

In kot se za vsak tak resni moško-ženski zaključek “spopada” spodobi, sva ženski na koncu uporabili zadnji udarec, da moški le zahtevajo oz. si vzamejo, a pomaga nihče!

“Pomaga?!” Sta naju gledala močno razširjenih nedolžnih očk.

“Pa saj sva popolnoma zadovoljna z vama!” oh, kot da ni to univerzalen odgovor vseh moških ….. vse dokler ne najdejo kakšne s katero so še bolj zadovoljni🙂

In ker sva bili sogovornici že precej izkušeni in pretkani sva uporabili nežno trepetanje trepalnic in zaljubljeni pogled ter: “ampak, če sta tako zadovoljna z nama in če naju imata takoooo rada, potem se bosta potrudila, da nama pomagata, da bova zadovoljni tudi midve sami, a?!”

In ne boste verjeli … moj me ima očitno res rad, ker takoj po tistem razgovoru je bistveno spremenil odnos glede mojega težačenja s hujšanjem.

Šli smo preko različnih faz “pomaganja”:

  • takoj po tistem razgovoru je prenehal z obdobjem “saj si ok” in prišlo je obdobje “no, saj res lahko malce shujšaš. “

#!!&% … mu bom že dala “saj res lahko malo shujšaš!”

  • ko je skužil, da to res ni “pomaganje”, je prišlo obdobje “A že spet ješ?!”

Baje pri enih to pali. No, pri nas ne. Pri nas sem se po takšnem komentarju silovito zapodila v hladilnik, češ pa kaj bo ON meni govoril … nalašč bom jedla!

  • pa smo šli v fazo “Pokaži s primerom” in moj je hujšal in hujšal, postal anoreksično suh ..res, majkemi tole je prešlo že zdravo mero, poleg tega pa vsako jutro še telovadi in vsak drug večer goni sobno kolo.

Jaz pa? Hmm … nabijam si slabo vest in vedno bolj naokrog pri sobnem kolesu hodim. In iz obupa vzamem še eno skodelico tistih cukranih kosmičev.

  • Smo se vmes že pogovorili in sem mu lepo razložila, da takole z nabijanjem moje slabe vesti, ne bomo želi uspehov in smo poskusili z novo taktiko. In sicer “navdušujoča taktika”, kar v praksi pomeni, da ob polni skledi solate doživlja izlive navdušenja, da dobivam sladkorno, kljub preveliki dozi kisa na solati. Ob vprašanju kam bi šli na kosilo, kar poskakuje in razlaga, kako je solatni krožnik v Romeu res nekaj, čemur se ne gre upreti.

Jah, je delovalo nekaj časa, a počasi so mi solatni krožniki lezli iz ušes in danes že grdo gledam, ko začne SO…bota bo deževna.

  • prehajamo v nov nivo. Mislim, da je rešitev v popolnoma reformirani fazi 1. Ne potrebujem tolažbe v stilu “saj si OK”, ampak stalen občutek, da sem tudi kaj več, kot OK. Pozornost, prijaznost in komplimenti, ki ženski dajejo občutek zadovoljstva in samozavesti, so gotovo najboljši shujševalni pripomoček.

9 responses to “Pomagaj mi že!

  1. wau sam ej to je dobra podpora… pri mojem je tko, da je suh ko preklja in če bi on shujšal.. potem bi mogla jest it v minus že, ker bi imela še bolj slabo vest…😀

    rada pa vidim, da me podpira vsaj v tem stilu, da če rečem, da ne jem sladkarij, da mi potem ne maha na veliko s kakim marcipanom pod nosom ali lešnikovo čokolado…

  2. Saša .. zakaj pa mu ne poveš, KAJ bi ti želela?! Revež verjetno ne zna brat misli … ali pač?

    (seveda pametujem iz lastnih izkušenj!!!!)

  3. Jaz mu vedno povem KAJ bi želela, a fora je v tem, da velikokrat tudi sama ne vem😉
    No, vse te faze, ki sem jih opisala so rezultat MOJEGA razvoja in dojemanja tega. In vsakič, ko sem dojela novo zadevo, sem jo takoj nesla na nos svojemu. No, če povem po pravici to zadnjo še nisem, ker ta je v bistvu najhujša.
    Najprej je treba priznati sam sebi, da nisi tak, kot se kažeš navzven – 100% samozavesten, trden, močen za 5 ljudi, delilec energije in vlečni konj, šele nato najbližjim in tako od tam naprej …

  4. Ok…tvoj ima ceno? Kolk pa stane? A zdaj, ko je suh, kaj manj?😉
    In kaj je tista zadnja stvar, ki si jo nazadnje dojela, torej kaj hočeš? To, da skupaj z mano pretečeš maraton???😉

  5. Ne bom ti pomagal. Si me na začetku preveč grdo gledala!

  6. Usperna, valjda mi ne boš pomagal, tega tudi nisem pričakovala od tebe. Tebe sem jaz grdo gledala? Na začetku? Grdo? Gledala?
    Prvič, sploh te ne gledam, ker te ne poznam in si o tebi ne morem misliti ničesar. Ne slabega ne grdega.
    Drugič; če sem si sploh kaj mislila, lahko rečem, da so mi bili na začetku tvoji komentarji duhoviti. Na začetku! Potem pa vse bolj nesramni.
    Tretjič; tvoje komentarje vedno avtoriziram, čeprav jih WP vedno pošlje med spam. Torej?? Grdo gledam? Sploh ne. Mi pa res ni všeč, kadar so ljudje anonimni in potem po blogih smetijo in nesramno komentirajo. Predstavi se z imenom in priimkom in takrat nastopaj tako nastopaško in nesramno! Pod anonimnim imenom pa hvali! Takrat boš car!

  7. Hvaliti ne znam. Sem pa anonimen zato, ker tisti, ki me zares poznajo, vejo, da znam v obraz povedati tudi kaj še bolj nesramnega. Oziroma resničnega, kar še bolj zaboli!!!

  8. Ne znaš hvaliti? A to se je treba učiti? Če rad poveš po resnici potem se najbrž da kdaj povedati tudi kaj lepega? Ali pa na tem svetu res ne vidiš nič lepega? Oz. vsaj ne v ljudeh?

    Anonimen si zato, ker tisti ki te zares poznajo, vedo da si nesramen? Torej ne bi bil anonimen, če tisti, ki te zares poznajo, ne bi nič vedeli o tvoji nesramnosti? Če bi mislili da si prijazen? Ali pa si hotel povedati …. kaj že???!! Bull shit! Zaplezal si se malo.

    Če itak ljudje vedo, da si nesramen, potem ni skrivnosti, kaj?! Se pač razkrij! Ali pa morda tako kot večina ljudi, ne bi bil ravno tako nesramen, kot se upaš, ko si anonimen?😉

    Sicer pa; morda je pa kaj resnice v tem, da si za svoj nick izbral ime za nekoga brez jajc!

    Pa tudi tako dobro prenašaš nesramnost drugih na tvoj račun?

Leave a Reply

