Decembra pa res ne bomo hujšali!

Ja, ja, saj vem, da nas stavek: “Jutri pa res začnem!”, nikoli in nikakor ne bo pripeljal do posušene postavice ala razresena Ally,

ampak decembra pa res ne gre začeti s shujševalno dieto.

Resda sem si za 1. december vpisala v svoj planer že vse žive sklepe in celo seznam živil, ki jih moram …. pardon, ki naj bi jih kupila za dober začetek (tak brez izgovorov, da tega pa nisem imela v hladilniku) ločevalne diete, in resda sem 5. decembra na enem fensi dogodku (pa sem bila prepričana, da sem o tem že nekje tukaj pisala, a jaz ne najdem …. mogoče vam rata) srečala tega strica, ki se je ravno nekaj dni pred tem lotil te iste diete in mi je s tem vzbudil nekakšnega moralnega mačka …. ampak veste kaj, decembra je na mizah toliko dobrot in takrat res ne gre, da mi kakšen “vodni dan” pade ravno na dan kakšne gala večerje, kjer se mize šibijo od dobre hrane ….. ali pa le kakšnega tako dobrega žura.

7 responses to “Decembra pa res ne bomo hujšali!

  1. Hehe, jaz pa začnem Januarja🙂 oziroma, to je moj stavek … ki ga imam že od prejšnjega Januarja😀😀 .

  2. Bomo, bomo. Jaz bom jedel samo meso. Po potici me zgaga peče in piko na jeziku dobim.

  3. To pa res ne gre, da bi človek začel s shujševalno ta mesec. Je preveč kulinaričnih skušnjav in žurov.Da moram za vsako vsako sladico razmišljat ” pojesti ali ne pojesti ” kakšen veseli december pa je to ?
    Saj začnemo v januarju, kukr vsako leto!:D

  4. Najbrž ne veš, da gre meni sladek okus na kozlanje.

  5. Joj, 1tastar, tega pa do sedaj res nisem vedela. Hvala za delitev te intimne in pomembne informacije z mano in širnim svetom.

  6. Živel pršut z olivami! Brez kruha!

Leave a Reply

