Same besede so me!!

Olki je eden takšnih, ki je okrog hujšanja na očeh javnosti, razmišljal podobno, kot jaz, s to bistveno malo razlikico, da je Olki že odvrgel 20 odvečnih uteži , jaz pa sem več ali manj na istem.😦

Preden se usuje plaz “dobronamernih” komentarjev, naj zapišem, da me to ne dela depresivno, da ne jokam, da se ne smilim sama sebi, ampak le preprosto ugotavljam in zapisujem dejstva. In dejstva so takšna, da bi želela biti bolj fit …. ja, ja, tudi zdrava, a na srečo s tem nimam težav, zato pač Božičku o tem ne pišem …. a mi očitno vedno znova zmanjka nečesa. Fokusa? Discipline? Energije? Motivacije?

Vsakega po malem najbrž, a morda bi začela pri zadnje napisanem pojmu. Motivacije mi zagotovo zmanjkuje.

Marsikakšen odvečen kilogram se da vedno skriti s primernim oblačilom in ker poleg tega bazene dobesedno sovražim in poleg tega kopanje in plavanje ni moj omiljeni način preganjanja preobilice počitniškega časa, se vedno znova tolažim ja, ja, izgovarjam🙂 , da sem kar v redu.

Čas pa teče. In povem vam, da je življenje kot rola skret papirja; bolj ko greš proti koncu, hitreje se obrača. In tako vedno znova sklepam odločitve, da je skrajni čas za dieto. To celo zapišem v kakšen svoj blok ciljev. Potem celo povem širnemu svetu, da bi me ja bolj zavezalo. Preberem celo kakšno knjigo, da me spodbudi. Se o tem pogovarjam, da ostanem “in touch”. Si nakupim nekaj zaloge zdrave in prave hrane. Se vpišem v fitness. Si pripravim torbo, ki jo potem lahko le zagrabim. Se držim načrta kakšnih 7-15 dni … potem pa spet na staro pot.

6 responses to “Same besede so me!!

  1. Če pa vseeno zapadaš v depresijo, priporočam Cypramil.

  2. Aaaaa?!!
    Se ti res zdi, da zapadam v depresijo? Lepo te prosim! Ker zapišem, da se težko držim sklepov in po 7-15 dneh spet zaidem k starim utečenim navadam, kot je morda pomivanje posode, pomoč pri učenju tamalega, pisanje bloga, ogled kakšnega filma in 1245 drugih stvari, ki nimajo veze s hujšanjem, bi mi ti takole na daljavo priporočil tablete?!

    Po tej varianti bi najbrž 99% ljudi modernega sveta moralo goltati antidepresive?!

    Uh, sem jezna, ko preberem tak zapis!

    Tablet se ogibam in pojem le kakšen Nalgesin ob tavečjih glavobolih (Aspirin so mi odsvetovali, ker mi niso mogli ustaviti krvavenja iz nosu) in na vsake 4 leta kakšen antibiotik, če se bolezni ne rešim na drug način.

    Kakšen Cypramil neki!!!

  3. Za bolezen so zdravila, za ….

  4. za ….. kaj??!!

    Tastar, meni je treba vse natančno povedati!

    Ej, tisti komentar, ki si ga zapisal nekaj dni nazaj, sem zbrisala iz enega samega razloga – čeprav ni “tečen” in neprijazen, vseeno nima nobene veze s tem, kar objavljam na tem blogu.

    Kdaj drugič, kje drugje!😉

  5. Saška…eto mene sredi silne absinenčne krize, ko sem na dopustu, ko mi je net tako daleč kot Uganda.

    Na zapis, kjer me (Hvala ti) hvališ, pa le pripomba:

    JAZ NE HUJŠAM! Hwehe le prehrambene navade sem spremenil…

    Sebi najprej in nato ob podpori mojih princesk še družini. In gremo dalje, jasno pa da nisem postal nek orto ubrisan vegan, ultra hud športnik, …

    Jem le bolj raznoliko in ob zato določenih terminih in z vso pozornostjo jem in ne berem več zraven (kar je najhujše)… Krompir, dodani sladkor, vse kar je umetno belo, alkohol…pa je še vedno na NO GO listi in paše mi tako.

    Aja naj ti tukaj na Silvestrovega dan zaželim še vse naj naj tebi in družini in te za letos pozdravljam ob upanju na skorajšnje ponovno snidenje…

  6. Olki, valjda da si le “spremenil način prehranjevanja”. A to je kaj drugega, kot hujšati, če je ta sprememba takšna, da to vpliva na nižjo telesno težo?
    Saj so mi že mnogi povedali, da sem navadna tečka in preveč direktna, ampak dragi moji tole s spremembo prehranjevanja je le lepo in po moderno povedano, da smo ugotovili, da smo zablodli, pojedli preveč sladkarij, popili preveč Coca-Cole ali preveč testenin v sirovi omaki.

    OK, OK tudi jaz že celo življenje “spreminjam prehranjevalne navade”. Se mi dogaja, da jih za tudi za kakšne 2 leti spremenim na zdravo; jem zelenjavo, belega kruha še pogledam ne, črnega pa tako malce za kdaj pa kdaj …sladice sploh ne vem po čem dišijo itd. … in potem vraga spet spremenim svoje prehranjevalne navade in bašem pizze, štrudle, tortice in ostalo packarijo.

    In ravnokar sem svoje navade spremenila v “##$!@” …. bom, bom, po novem letu jih bom spet spreminjala😉

    Ma, vraga kaj se delam lepo! Ja, bom spreminjala, ampak vse to je le proces in mene zanima rezultat in rezultat, ki me žene je : SHUJŠATI in tega mi ni nerodno povedati.

Leave a Reply

