Ponoven začetek je težak

Rada telovadim. Rada obiskujem fitnes. Veliko raje, kot da se s telovadbo mučim sama doma. Tam me zadeva nekako povleče, motivira … če sem že tam, je treba telovaditi, kajne?🙂
Ampak, kot se mi dogaja že skoraj polovico mojega življenja, sem tudi letos pridno ponovila “vajo” …. ampak tisto tanapačno🙂

Aprila so me na POP TV-ju našli in zbudili iz zimskega spanja ter pripravili do tega, da sem se ponovno vpisala v fitnes in ga redno, zelo redno obiskovala. Vsaj 3x ali 4x tedensko, ob 7h ali 8h zjutraj sem jaz že pridno migala na trenažerjih v Milleniumu.

Pa je prišel dopust, ki ga pri nas razdelimo na manjše dele … pa je ravno potekla mesečna članarina za obiskovanje fitnesa ….. pa je bil potem v planu poslovni projekt, ki mi bo tako ali tako vzel ogromno časa, pa še kakšen, … pa kakšna službena pot , pa še ena, pa še ena… pa potem spet dopust …. itak je pa zunaj lepo vreme in bom hodila na Šmarno med vikendi pa še med tednom …

Vse to je bilo več ali manj res. Ampak res pa je tudi to, da hitro mine mesec, dva, trije, fitnesa ne obiskujem, pred mano je mrzla jesen, zima in z vsakim dnem je odločitev, da se vrnem tja, kjer sem bila že tako davno, težja. Danes ne morem na Šmarno. Dežuje. Tudi jutri bo najbrž še vedno razmočeno. Gremo v fitnes? Joj, ko pa je treba pripraviti torbo in vanjo nabasati vse kar potrebujem za vadbo v fitnesu .. pa sem že čisto out s temi stvarmi. Pa popolnoma spremeniti urnik vstajanja in vožnje Jake v šolo ….

Bom, bom, obljubim. Naslednji teden začnem.

3 responses to “Ponoven začetek je težak

  1. Ja, to se pa zgodi.
    MMG. Millenium se odpre ob 7h? Res? (Da ne boš spet vsa užaljena – SPRAŠUJEM, ker vem, kako je pri fitnesih, včasih celo odpirajo prej, kot je uradni urnik)…

  2. Millenium se odpira ob 8h, vsaj tak je uradni urnik, kdor pa ne špara jezika, se lahko zmeni tudi drugače🙂
    Užaljena? Le zakaj vraga bi bila užaljena na povsem normalno vprašanje?
    SPET?! Ne mešaj užaljenosti s tem, da nekdo nima dlake na jeziku in vedno pove svoje mnenje! Užaljenost je na spisku mojih lastnosti nekje na repu seznama, direktnost, morda kdaj pa kdaj celo nesramnost😦 , tečnost, zahtevnost pa precej bolj pri vrhu.

  3. Če še vedno iščeš osebnega trenerja povej… takega, ki mu je vseeno za denar… takega, ki ti bo povedal kako treniraš lahko tudi sama in rabiš samo 1-2xkrat tedensko koordinacijo.

    Takega, ki je bil zavaljeno veliko prase, pa danes ni več… pa ni reklama…
    Email sem vpisal.

    A.

Leave a Reply

