Ko se skregaš z najboljšim trenerjem na svetu

In kje je bila težava, če je stvar funkcionirala in sem jaz klesala postavo in izgubljala svojih zadnjih in najslajših 6kg?

Stvar se je najbrž zapletla že na samem začetku. Za ceno, ki jo je postavil sem sama pričakovala mnogo več, kot to kar sem dobila. Pričakovala sem OSEBNEGA trenerja in ne le TRENERJA. Pričakovala sem nekoga, ki bo dojel moje šibke točke, se z mano pogovarjal, me poslušal, me vsakič stehtal … ja, točno to bi potrebovala …. slabo vest, ki mi trka 3x na teden … ali vsaj 1x tedensko, nekoga, ki bi me vsakič znova vprašal kaj sem prejšnji dan jedla in kaj nameravam pojesti v tem dnevu, nekoga, ki bi ob meni stal takrat, ko sem tekla na trenažerju, saj je bilo zame to najtežje obdobje treninga, nekoga, ki bi se mu usta raztegnila v nasmeh, ko bi jeziček na tehtnici padel za številko navzdol in ne le takrat, ko je v njegovi dlani končalo naslednjih 84 čukov …

Jaz sem stiskala zobe in vztrajala in trmarila in najbrž vsakič, ko je moj urnik prilagajal svojim zasedenim terminom in me pomikal na deveto ali celo deseto uro, pokazala svoj kisli nasmešek … kaj čem pač me znam skrivati čustev ….. ampak vseeno vztrajala.
On pa je kislo gledal ob vsaki čeprav redni in dosledni najavi moje enkratne odsotnosti s kakšnega termina treninga … in ga hitro nadomestil tako, da mi je dodatno uro kar priključil uri, ki sem jo imela na urniku takoj naslednjič in mi tako hitro nakopal dve uri združenega in mukotrpnega treninga.

Moja postava se je klesala, najin odnos pa postajal vse bolj napet, saj sem vedno znova dobivala občutek, da mu je zaslužek pomembnejši od mojega uspeha. Takšna zadeva je bila seveda obsojena na neuspeh in nekega dne je počilo.

Ob koncu poletja smo si privoščili še 5 dnevni dopust v Bruslju in Amsterdamu. Še danes sem prepričana, da sem mu dopust najavila in da mu je stvar le izpolzela iz spomina. Kakor koli že, stranki, ki 6 mesecev vztrajno nosi denarce, pa naj mu bo še tako zoprna, se po mojem prepričanju ne napiše SMSa z naslednjo vsebino: PA KJE SI TI?! TE ČAKAM NA TRENINGU!

Beseda gor, beseda dol …. vse po SMSu …jaz sem trdila, da sem ga o tem obvestila, on da ga nisem …. debato sva zaključila pri tem, saj res ni bila vredna prepira ….vsaj po mojem mnenju ne.

Imela sem še par treningov ..morda 2,3 ….. pa je prišel dan, ko me obvesti naj prinesem svoj naslednji avans. Pa saj imam še en že plačan trening v dobrem?! Ne, ne, nimam, kajti tisti je šel rakom žvižgat medtem, ko sem bila v Bruslju.
A??!!! Prosim?! Računal mi je svojo polno ceno za termin, ko sem bila odsotna?! Pa saj ni imel nobenih stroškov z mano?!

Morda je ta incident, ki je bil zame nepomemben, zanj le bil pomemben … ok, razumem … ampak takole?! …. morda kakšna beseda več z njegove strani? pa morda ustni opomin, da se tako ne dela in da naj mu kdaj drugič kaj podobnega ne storim več? Pa 10 po zadnji plati? Morda zaračunat polovično ceno? Karkoli, le takole, kot je zadevo želel izpeljati on, se pa jaz ne grem!

Oh, mi je prebilo plafon in sklenila sem, da je čas, da tole mučenje prekinem. Zahvalila sem se mu za ves njegov trud in se od njega poslovila. Moje besede so bile ena sama prijaznost, res … brez ironije in pikrosti … enostavno sem mu povedala, da mi njegova poteza ni bila všeč … ampak kaj čem …tako se je odločil, to sprejemam, vendar pa naslednjega avansa ne bom vplačala in bom naprej trenirala sama.

Sledilo pa je …wow …kup očitkov, žaljenje o mojem mrkem obrazu, škrtosti, češ da mi je bil pomemben le denar .. Halo, meni?! in da mi itak nikoli ne bo uspelo doseči ničesar. Ufff, osebni trener, ki zna zabiti žebljico na glavico, ko izgubi stranko.

Vrh vsega pa je bila njegova prepoved meni za nadaljnje obiskovanja istega fitness kluba. Zakaj? Ker stranke, ki so dolžne trenerjem, nimajo kaj iskati v tem klubu. Dolžne? Pa saj sem poravnala vseh 6 mesecev svojih treningov do zadnjega centa. Vse vnaprej in (po mojem mnenju) celo za en trening več?!
Ne, je rekel, po pogodbi sem bila namreč dolžna plačati še en mesec vnaprej, četudi se treningov ne bi več posluževala. Halo???!!! Tipu se je očitno popolnoma strgalo!

Iz zgodbe sem se umaknila, v fitness prenehala hoditi, doma nekaj časa bentila, si nekaj časa lizala rane, sklenila da se tega več ne grem.

In ne, ne posplošujem zadeve in ne enačim vseh osebnih trenerjev, vendar pa bom naslednjič veliko, veliko bolj previdna. Konec koncev imam sedaj narejeno maturo iz naivnosti!

15 responses to “Ko se skregaš z najboljšim trenerjem na svetu

  1. Eni res nimajo odnosa! Niti profesionalnega niti osebnega! Te podpiram😉

  2. No, opisano samo pomeni, da si padla na “dober” marketing, ne pa da so vsi osebni trenerji taki, kot je opisani.

  3. Tjaša, prepričana sem, da nisem nikjer zapisala, da so vsi trenerji takšni, ker tega nikoli nisem mislila in stvari zelo nerada posplošujem. Zatrjevala sem kvečjemu to, da sem JAZ imela zelo grenko izkušnjo, na kateri sem se opekla. In sama bom močno premislila preden bi spet šla v podobno zadevo, vendar to nikakor ne pomeni;
    a) da so vsi trenerji takšni
    niti
    b) da jaz mislim, da so vsi trenerji takšni

  4. Tjasulja, hvala za podporo.
    Mi pride prav, da se končno oglasi kdo, ki me podpira, saj je včasih težko dobiti motiv za nadaljevanje pisanja, ko pravzaprav večina komentatorjev o meni sodi (in to tudi zapiše)😦 le na osnovi nekaj postov, ki jih zapišem na tem (drugega si večina niti ne prebere) blogu.
    Včasih prijazna beseda pomaga tudi pri hujšanju🙂

  5. V zadnjih nekaj postih si bila zelo splošna o osebnih trenerjih. Mogoče si res napisala “jaz tako mislim”, ampak to ne pomeni, da ne morem reči, da se ne strinjam s tvojim mišljenjem.

    Glede prijaznosti si pa vse skupaj malo zamešala: osebno se mi zdi prijazno, če nekdo brez pretiranega vznemirjenja pove svoje mnenje. Če pa se je treba strinjati s tabo, potem pa tako reci. Ampak verjetno ne bo nihče hodil k tebi zato, da bi se proti svojim prepričanjem strinjal s tabo, mar ne?

    Usperni bi pa lahko banala IP. Mislim, da WP podpira to (ne bi pa šla stavit, ker se z blogerskimi črevi IPAK ne ukvarjam tako podrobno). Jaz sem “enega” takega že dala tako na hladno.

  6. Tjaša,
    zgodbo o osebnem trenerju sem zapisala že nekaj časa nazaj, vendar je bila rahlo drugačna, bolj konkretna in glede na to, da nisem hotela nobene osebe (čeprav sem se s tem trenerjem sprla) popljuvati takole javno, sem zadeve enkrat obnovila in popravljala. Bolj, ko sem popravljala, daljši je bil zapis🙂 in na koncu sem sklenila, da ga razrežem na 3 ali 4 dele.
    Potem sem pa vsak del preden sem ga objavila še malce pofrizirala in iz njega naredila celoto. Tako, da sem jaz že od samega začetka poznala konec zgodbe in vedela, da opisujem le zgodbo svojega življenja in ne sodim o trenerjih na splošno, bralci pa tega občutka vsekakor niso mogli imeti. Morda tukaj ta nesporazum.

    Glede prijaznosti pa takole; absolutno sprejemam drugačno mnenje in vsi, ki me poznajo vedo, da s tem nikakor nimam nikoli nobenih težav. Sem pa zelo zatežena, če imam občutek, da drugačno mnenje ni podeljeno na spoštljiv način.
    Na strani Aleša Čerina sva se z neko gospo pred kratkim “spopadli” na temo Igralnice da ali ne in imeli obe popolnoma nasprotno stališče, vendar je debata ostala na izredno spoštljivem nivoju. Čim pa nekdo začne posploševati in očitati meni, da nekako napačno vzgajam sina oz. mi skozi sarkazem želi povedati nekaj podobnega, bom pa skočila in praskala 100/uro

    Usperne pa ne ukinem, ker sem sama sebi obljubila, da komentatorjev ne bom brisala in stvari ne bom popravljala (ne svojih, ne tujih) … vsak lahko pove svoje mnenje …tudi jaz … Cenzuriram res samo prostaške zadeve in pa enkrat je prišlo na to stran nekaj kar je dišalo po promociji anoreksije ..tudi to je šlo v koš. Usperna pa; naj piše, če mu/ji paše tako. Jaz bom pa seveda pisala ali ne pisala nazaj, imam to pravico.
    Vseeno pa je prav, da rečem hvala nekomu, ki piše lepo in nekaj pohvali ali celo poda le enostavno spodbudno besedo. Pograjam, če mi kaj ni všeč, ampak tudi pohvalim, če mi je.

  7. Sicer sem si že premislila pisati, pa naj bo vseeno. Osebno imam izkušnjo z dvema, poznam pa delo še tretjega. Vsak od teh treh je popolnoma drugačen, ima svoj način dela, odnos do strank, je svoj človek s sebi lastno življenjsko/športno filozofijo. Zato bi verjetno ista laična stranka dala tri čisto različne vtise. Sama sem se z zadevo ukvarjati začela sama, naštudirala lahko rečem kilograme, se švercala na znanju Tjaše. Nato sem s samo nekaj še nerazčiščenimi zadevami šla do teh dveh osebnih trenerjev (eden čisto formalno to je in to dela, drugi to samo je, nima pa volje se s tem ukvarjat, a ne Tjaša) in dobila extremno dober feedback! Prepričana sem, da je bil razlog tudi v tem, da sem šla do njiju pripravljena. Tako z vprašanji kot tudi pripravljena na kritiko in nasvete, ki bi mogoče zanikali kar sem verjela prej.
    Glede tretjega pa tako. Ne poznam ga osebno oz. njegovega dela jaz nisem izkusila. Spremljam pa njegovo delo vsako jutro, ko sama športam. Jutranja klientela je starejša (M in Ž), ki želi izgubiti kilograme (torej gre za ljudi 50+, ki morajo že zaradi zdravja izgubiti 15+ kg). Moram reči, da se mi zdi njegovo delo strankam zelo primerno, dobro. Zna motivirat, tisto uro je ves čas prisoten, za moje pojme sicer čist preveč klepetav ampak strankam zgleda to paše. In vidni so tudi rezultati (pri teh dveh, ki sta trenutno ‘v delu’).

    Popolnoma pa verjamem, Saša, da se ti je zgodilo, kar si napisala. Ker takih “prodajalcev megle” je ogromno! A na stranki je, da si za svoj denar izbori kvaliteto😉 mene v kakšno v naprejšnje plačilo ne bi niti pod razno prepričal!

  8. Ojoj, še en razlog več zakaj nikoli nisem in ne bom imel osebnega trenerja lol

  9. Prav te dni izbiram trenerja in mi je ta post v pomoč.

    Prebrala sem vse in na to imam dva vprašanja.

    1. Saška zakaj te je tak bedak sploh lahko prizadel in na vse skupaj nisi takoj pozabila?

    2. Tjaša, zakaj komentar o neprijaznosti saj tebi nihče ni nič očital?

  10. Tina,
    Vesela sem, da moji zapisi lahko komurkoli kakorkoli pomagajo. Sicer pa v zagovor ostalim osebnim trenerjem: danes ima že marsikdo svojega trenerja in kar nekaj mojih prijateljic je že vadilo pod budnim strokovnim očesom in prav vse imajo pozitivne izkušnje. Več o tem, zakaj na stvar nisem pozabila, bom pa raje zapisala kar v ločen prispevek, ker se mi zdi vprašanje zanimivo in mi je dalo misliti. Hvala zanj.

    Glede Tjaše sem pa tudi jaz pozabila za kaj je šlo, a zdi se mi, da sva debatirali o osebnih trenerjih na prispevke, ki sem jih pisala prej in se je njen komentar nanašal še na najino “staro” debato.

    Čeprav pa priznam, da tudi jaz nisem najbolj razumela Tjašine reakcije tukaj, saj se sama ne spomnim (ne da se mi pa brkljati in iskati med komentarji nazaj), da bi imela jaz karkoli proti njenemu razmišljanju ali izkazovanju njenega drugačnega mnenja.

    Je pa res, da včasih “skočimo” na kakšno stvar, ki sploh ne leti na nas in nima nobene veze z nami … jaz npr. sem “poskočila” na komentarje o debeluhih in njihovi lenobi pa pravzaprav nihče ni želel reči, da sem JAZ lena in debela.

  11. Pingback: Še ena o TISTEM trenerju potem pa dost o tem! « Hujšanje s Sašo

  12. Lp.Če imate slabo izkušnjo s trenerjem potem povejte točno kdo to je ne pa da posplošujete stvari in zavajate javnost.Veste v Sloveniji smo nekateri,ki si kot osebni trenerji služimo kruh in nam tak način pisanja lahko zelo škodi.

  13. Dragi Aleš,
    s tem, ko ne izdam imena trenerja prav nič bolj ne posplošujem zadeve. Očitno je, da govorim o enem in edinem trenerju, zato ne vidim razloga, da bi vaša potencialna stranka lahko ob takšnem mojem zapisu pomislila, da ste to vi.
    Če pa vam pomaga, pa lahko “javnost” obvestim, da trener o katerem pišem ni Aleš🙂
    Zanimivo je to, da je nekdo, ki nikoli ni vedel, kje sem trenirala in s kom sem trenirala, zadnjič omenil, da točno ve o kom govorim in izustil točno pravo ime.

  14. Lp.Pri tem nisem mislil sebe ampak ko se omeni osebni trener, ljudje hitro začnejo metati v isti koš vse trenerje ne glede na to ali je dober ali slab.Zato zagovarjam da ,če so pripombe da so te usmerjene v točno določene osebe in ne kar posploševati moj osebni trener ali podobno.Z besedo osebni trener se opisuje veliko več kot samo posameznika.

  15. Res je, da se opisuje več kot posameznika, vendar pa sem mnenja, da je med dvema opcijama, ki jih lahko izbiram:

    a/ konkretno linčam osebo, ki ima vsekakor svoje pristaše in jih konkretne lastnosti morda (še) ne motijo s tem, ko pravo objavim ime in priimek
    b/ pišem o trenerju, ki sem ga imela jaz in med drugim nič kolikokrat na svojih postih ali komentarjih omenim, da še vedno verjamem, da so osebni trenerji tudi drugačni in dobri ..

    bom vsekakor vztrajala pri varianti b

    Če nekdo na osnovi pisma bralcev, ki ga piše neka razjarjena stranka v dnevni časopis in tam izjavi, kako jo je blagajničarka v trgovini ogoljufala, sklepa, da so vse blagajničarke goljufivke in da ne bo več vstopal v nobeno trgovino, potem pa …. ne vem … nimam besed.

    Sicer pa ali bi se čutil bolj pomirjenega, če zapišem, da je ta trener bil Sead Milošević🙂

Leave a Reply

