Manj žri!

… je nasvet raznih “strokovnjakov”, ki ti znajo zlahka svetovati, kako naj bi shujšal. Dej no?! To zagotovo še nikomur ni padlo na pamet.

Zadnjič sem brala članek, kjer piše, da je prihodnost za tiste, ki želijo shujšati v zdravilu Rimonabant. Rimonabant baje deluje na principu vpliva na nekakšne telesne receptorje, ki spodbujajo željo po hrani. Če človek zaužije zdravilo, ki vsebuje Rimonabant, bo to na dolgi rok (ja, baje naj bi shujšal le za 5kg letno) zaviralo željo po hrani in tako zmanjševalo apetit.

Hmmm? Je res apetit in želja po hrani razlog za prekomerno telesno težo ljudi in bo to zdravilo magično rešilo tegob veliko večino ljudi razvitega sveta? Ne vem, nisem strokovnjak na tem področju …. lahko se le pošteno poglobim vase in iz tega povlečem svoje zaključke.

Resda s svoj težo nisem nikoli ogrožala svojega zdravja, niti se zaradi moje teže ni nikoli nihče poglabljal vame z estetskega vidika, pa vendar moram priznati, da poznam tudi tisto temno plat zgodbe debelih ljudi. Sama zapadam v obdobja, ko mi ni mar ne zdravje, ne videz, ne mnenje okolice …. ko jem kadarkoli in karkoli in če bi s tem nadaljevala brez občasnih prekinitev, bi danes s svojo težo nedvomno ogrožala ne le svoj videz, ampak močno tudi svoje zdravje.

Nekateri pravijo, da je to povezano s pozicijo planetov in ….. ma, horoskopi pa to … ja, na to se ne spoznam … ampak kao sem tehtnica in ja, jasno tehtnice nihajo🙂
Ne vem, morda ima res vpliv luna, morda geni, je pa čista resnica, da sem nagnjena k ekstremom v razpoloženju. Večino časa sem precej naspidirana in polna energije, vidi se me, sliši se me …. telovadim redno in disciplinirano, delam sto na uro, več projektov hkrati, pišem blog, sem aktivna mama, doma, v šoli, zraven poskušam še šivati, mogoče še kakšen nakit narediti, jem disciplinirano, kar pomeni zelenjavo, tudi nekaj sadja, ribo, od mesa le perutnino, včasih kakšno testenino, pizzo zelo občasno, pijem le vodo, nesladkan čaj in kavo, kadim itak ne, alkohol me pa itak nikoli ne mami in popijem najbrž le kakšen liter vina na leto. Apetit, želja po hrani? Ni.

Potem pa: BUM! Pride nekaj … kaj vem kaj … pride težava. Pride bolezen v družini, pride ogromno dela v službi, pride le kakšna grda beseda od “prijaznih” ljudi, pride pač nekaj, kar zaniha moje razpoloženje v napačno smer. Ne vem, morda se temu reče depresija, ali je to nekaj čemur bi rekli dež po sončnih dneh … ampak takšna obdobja pridejo …. najbrž pri vsakem.

Nekateri se najbrž predajo alkoholu, drugi drogam, tretji poiščejo skrajne poti …. nekaterim pomaga le par minut pogovora in že hop, spet posije sonce …. no, jaz spadam med tiste, ki padejo v obdobje, ko se za nekaj dni, tednov ….. predajo. Enostavno zmanjka energije. Malce jo še razdajam za delo, za družino, vsekakor pa jo zmanjka zame. In takrat? Se mi poveča apetit? Jaz mislim da kljub temu, da jem, kot da bo jutri vsega zmanjkalo, da to nima nikakršne povezave z apetitom.

Takrat …. ja, jem zelenjavo, saj jo imam rada, jem pa tudi testenine s sirom, pa pizzo … po možnosti vsak dan …. pa torte, pa spet pizzo, pa belo sveže pečeno žemljo, pa štrudl ….. sladoled. In jem zjutraj, saj pravijo, da je zajtrk pomemben del dneva, pa jem …. hmja … čez dan me itak nič ne zanima … jem kar pride pod roke in pod roke pridejo le kakšni piškoti, žemlje in podobne packarije …. zvečer jem večerjo … A kaj? ja, tisto kar je pri roki in takrat je pri roki to, kar je Jaka …. kakšna pizza, ostanek kruha … belega seveda …pomočenega v kakšno sirovo omako, ki je ostala v posodi, pa pomfri iz Mcdonaldsa ….

in zvečer, ko vsi zaspijo …. ko je najtežje … ko ti delaš, ker cel kup službenih stvari stoji nedokončanih, ko skačeš iz ene naloge na drugo, ko te skušnjava vodi v to, da bi odnehal z delom, vendar veš, da ne smeš, ker bo le še težje, tisočkrat vstaneš in se sprehodiš do hladilnika … vsakič znova ga odpreš in brskaš, brskaš …. Naj bo prazen? …. nemogoče, saj nisi sam in ostali živijo normalno življenje … sploh pa si ne priznaš, da je hudo in vsakič znova prisežeš, da jutri zbereš moč in postaviš življenje v prave tirnice ….. ja pa četudi, bi bil hladilnik prazen, saj je tukaj avto in prva pumpa.

Apetit? Pajade!

Takrat po mojem ne rabi nihče Rimonabanta. Takrat rabi človek le prijazno besedo in topel objem. In veliko več ljudi bi bilo suhih in nasmejanih!

2 responses to “Manj žri!

  1. Obliži, obliži, trikrat hura za obliže:)
    3 kile sem dol, ampak ne z obliži, pač pa predvsem z voljo in disciplino

  2. LOL, pomaga obliž – če si ga nalimaš čez usta😉
    trdna volja, disciplina in vztrajnost … ne pa zdravila, pa flajštri pa kapsule …

Leave a Reply

