Pisal se je april 2006

Takole je bilo tistega lepega pomladnega dne, ko sem se prvič srečala s svojim naj trenerjem:
Sem zelo zaposlena, služba, družina …. nimam veliko časa …… ampak bom trenirala redno in vztrajno, vsaj 3x, morda 5x na teden, vendar 2x sama, 3x pod nadzorom in po možnosti v zgodnjih jutranjih urah. 6h? 7h?
Aha, fitness se odpre šele ob 8h? Se da kako drugače? Ja, da se ….saj so trenerji tam že bolj zgodaj ….le moj trener pa morda le ne bi…ja, saj bi sicer tudi to šlo….ampak njegovi termini so že vsi zasedeni, ja tako dober je… seveda najboljši in nima časa zame😦 …..ampak je le našel luknjo, jupi,🙂 sem vesela …. v sredo od 11h-12h in petek od 15h-16h.😦 Halo?! Pajade! Pa kaj le misli on, da me naokrog vozijo šoferji, jaz pa malce k frizerju, pedikerju in k trenerju???!!!
Hmja, se je zamislil, morda pa bi vseeno šlo ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 7h do 8h. Super! Fant je le našel možnost, da le najde čas in se prilagodi stranki, ki je končno sklenila, da gre v boj.🙂

Pa saj se bova vse sproti dogovarjala, je rekel. Seveda, jaz sploh ne sprašujem za ceno, za pogoje, odfrfotam domov vesela, da je najboljši trener na svetu (tako je pač izgledalo na osnovi njegovega nastopa) našel čas zame.

A tuši so malce polomljeni v tem fitnessu? Ma, bo že, le da se da malce umiti takoj po treningu, ker potem drvim v službo.
Želi plačilo za mesec vnaprej? Preden je karkoli naredil? Ni problema. Samo, da me trenira najboljši trener na svetu.

A račun lahko napiše? Ja, bo seveda, saj je vsa stvar uradna in popedenana. Fant ima cenik, pa pogodbo pa navodila, kaj vse moram izpolnjevati. Joj, kako super je vse skupaj! Shujšala bom za 10kg (takoj mi je dvignil cilj v trenutku, ko je odprl usta) ..waw, 10 kg misli, da bi lahko odpravila …. pa saj toliko nisem imela niti pri svojih 14ih … on bo že vedel, da gre … in postala bom 20 let mlajša in svet bo lepši!🙂 My ass! Ampak točno tako sem razmišljala! Pa verjemite mi, da nisem od včeraj …ampak tip je as v predstavljanju samega sebe in sama sem takrat maturirala z odliko na izpitu naivnosti.
V trenutku slabosti, sem “kupila” sanje, ki mi jih je ta trener znal tako lepo narisati. Ne, nič ni bilo narobe z njim, le prezentacija je bila tako popolna, da sem jo naivno zagrabila in se že videla teči na naslednjem maratonu …. ter naslednjem trenutku podarjati vsa svoja XXXL oblačila🙂 in kupovati vse v številki XS🙂

Po sestanku dobim na mail pogodbo …. stranka MORA to in stranka MORA ono …no, npr. plačevati vnaprej, dolžna je IMETI po 3 vaje na teden, če je to program za katerega se je odločila…. izgovor je možen le 1x mesečno in še to le z 2 tedensko vnaprejšnjo najavo …. Ne spomnim se natančno, ampak najbrž je podobno pri boleznih, za katere itak vemo vsaj 1 mesec vnaprej kdaj in kako se nam bodo zgodile😉 Ne, tako naivna pa nisem, da kar takoj brez besed podpišem vsak papir, ki mi ga kdo porine pod roke. Sem na takšno pogodbo reagirala …. ampak, hmja …saj sem že napisala …naivnost z odliko🙂, torej mačo mi pove, da to je le tak dokument …. taka pogodba …no, neka pravila …. bolj zato, da se ve, da je zadeva resna in da je itak stvar dogovorljiva in bla, bla.
OK, ja, bom valjda podpisala, saj sem itak presrečna, ker me bo treniral najboljši trener na svetu.

Dobim tudi cenik. Opa! Tole je pa bistveno drugače, kot sem jaz mlela po glavi od Oprah naprej. Pa saj tole ni Amerika in tipček ne bo dan in noč z mano in kontroliral mojega kuharja, kaj mi pripravlja za dnevne obroke! 84.000SIT na mesec bi rad! Ufff, ali je res toliko vredna potuha? Bi jaz to morda vseeno počela sama? Ali pa bi me v rit brcal moj Tomaž?

Ampak, …takole sem si rekla …. pojdimo v to, če je šel že bik, naj gre še štrik! Bom pač pridno vadila in se kakšne 3 mesece učila in požirala informacije, potem prešla na 2 obiska tedensko, ostalo delala sama, naslednji mesec pa samo še 1 obisk tedensko pod njegovim nadzorom, nato pa se odvisnosti popolnoma rešila in trenirala sama!
Pa saj me bo treniral najboljši trener na svetu!
Podpisala sem pogodbo, navrgla 84 čukov še preden je tip mignil s palcem in se nadebudno primajala na prvi trening.

Drugi dan sem mu poslala svoj jedilnik za 3 dni nazaj. Temeljito zapisan vsak grižljaj. Tako kot jaz znam pisati; dolgo in temeljito🙂 3 tedne je tip rabil, da mi je poslal moj “priporočeni jedilnik”. Jedilnik je bil napisan le za en “tipičen dan”. Moj tipičen dan je očitno vsak dan enak?😦 Ja, ker je tip globokoumno dojel, da sem malce manična in se nerada poglabljam v “nujne” in obvezne stvari, zato je najbolje, da jem vsak dan po istem sistemu: zjutraj mislije, za malico skuta, kosilo puran na žaru in solata, popoldanska malica zelena frutabela in za večerjo tuna v konzervi. Dan na dan! Ja in 3 strani nekih vnaprej izdelanih tabel o kalorijah in glikemičnem indeksu ali nekaj v tem stilu, ki jih itak dobi vsak, ki pride k njemu v roke z nasvetom naj morda kaj kdaj zamenjam. OK, bom se enkrat malce poglobila in malce razdelala in si naredila nov jedilnik.
No, ves čas pa sem pridno počela ravno to, kar mi je naročil. Jedla praktično vsak dan isto, le da sem ob službenih poteh dobesedno zbezljala in vase metala vse, kar je bilo na voljo.😦 …. ja,ja saj vem.
Ritem življenja je bil naporen. Vstajala sem ob pol šestih, uredila vse za Jakov odhod v šolo, obesila še kakšno oprano perilo, se oblekla v trenirko, oblačila za službo vzela s seboj kar na obešalniku, oddrvela v fitness, se začela ob 7h že ogrevati. Sama, brez trenerja. Do 8h že odtekla svoje, se razmigala in včasih že začela z vajami, ki so mi bile poznane. In tako 3 mesece. 3 mesece sem pridno vnaprej prinašala denar, račun dobila le prvič po nekajkratnem opominjanju …kasneje se mi pač ni dalo več, ker z njim itak nisem imela kaj početi …. pridno najavljala svoje izostanke, ker sem le imela nekaj službenih poti ter 1 teden dopusta, vmes pa pridno izgubljala kilograme in klesala telo.

Uspešno? Valjda, saj me je treniral najboljši trener na svetu.
Z njim sem trenirala 6 mesecev in izgubila okrog 6kg. Torej tip obvlada svoj posel, kajne? Le kaj težačim in jamram, a ne?!
Nadaljevanje sledi, ker moram sedaj na delo …:)

3 responses to “Pisal se je april 2006

  1. To pa ni bil težek trener. Plačuješ ga, pa izgubiš komaj eno kilo na mesec.

    Moj ta star komot zgubi 6 kil na teden.

  2. Usperna, kaj si zdaj spet ti, ženska ali moški? Daj zjasni se in se končno odloči identiteto koga prevzemaš! Začel si pisati kot ženska, vendar po nekajkratnih nejasnostih “priznal”, da si moški in zdaj pišeš o tvojem tastarmu???

    Sicer pa dragi/draga moja, 6 kil pri nekomu, ki jih ima 100 preveč je povsem nekaj drugega, kot pri nekom, ki jih ima preveč le 6, kajne?

    Teh izgubljenih 6 kilogramov je bilo 1 kilo več, kot sem si jaz pravzaprav zadala še preden sem začela trenirati in najbrž sem jih “izgubila” še več, kot to, saj sem s treningom pridobivala mišično maso. In ker so mišice težje, sem v bistvu svojo postavo res dobro in učinkovito oblikovala in bila nad rezultati več kot zadovoljna.
    Težek trener? Kaj hočeš s tem povedati? Da ni dovolj težil?
    V bistvu sploh ni težil in za moje pojme itak ni catch v tem, ampak predvsem v glavi tistega, ki se za določen način vadbe (ali če rečemo temu hujšanja) odloči. Jaz sem pred tem sprejela močno odločitev in resno delala na tem. JAZ, ne on! On mi je le pomagal z nasveti in nekakšno moralno obvezo, da se na vsak trening resnično prikažem in jih ne izpuščam ali obupam prehitro.
    Je pa zadeva na koncu končala precej žalostno in mi pustila grenek priokus.

  3. Jaz sem jaz in moj mož. Jaz sem moj najboljši par.

Leave a Reply

