Auč, boli!

roka.jpg
Takole pa izgleda, če se s športom ukvarjajo štorasti. S Šmarne sem sestopala prehitro, stopila na mokro deblo in ….. bum …priletela, kot sem dolga in široka na tla. Opraskana roka do komolca, ranjena dlan in boleča zadnjica je rezultat mojega včerajšnjega podviga.🙂

4 responses to “Auč, boli!

  1. Prov ti je! Si že pujedla preveč energijskh ploščic, pol te je pa kr samo gnalo navzdol.

  2. Hvala za prijaznost, ki je očitno tvoja prvobitna lastnost.

  3. Saška, mene so ta teden ‘naučili’: just ignore the pain …. oba z mojim sva kot direkt s fronte😉 But it WAS WORTH IT!!!

  4. A to se da naučiti? Iz kakšne fronte? Paintball?
    No, saj tole moje ni bilo tako strašansko hudo ….. res da sem zelo grdo padla, ker mi je spodneslo obe nogi, ampak razen nekaj krvi in malo odrgnin ter posekana dlan, ni bilo hujšega. Se že spet podim po Šmarni, le da sem sedaj malo bolj pazljiva glede tega kam stopam. Sedaj sestopam previdno in Tomaž, ki je sicer navajen, da kar hitim po hribu navzdol, zato sedaj zavija z očmi …. ampak saj me bo kmalu minilo, da se obnašam bolj mojemu EMŠU primerno😉

Leave a Reply

