Pišem si vsak grižljaj

Nekoč sem svoj F-dnevnik pisala v mobi. In bilo je fino fajn, edina napaka tega sistema je bila, da sem precej nestrpne narave in počasi sem že na pamet vedela, kaj sem pojedla in pisarijo zaradi zamudnosti klikanja po tipkah pogosto izpuščala.
Zato bom tokrat zadevo izboljšala ….oz. prilagodila mojemu izogibanju in prevaram.

Tokrat sem si kupila čisto majcen blokec, ki ga imam ravno tako lahko vedno pri sebi. Če ga ne bo, bom pa za silo vpisala v mobi in potem prepisala.

Pisanje na roke mi gre še vedno hitreje od rok, kot tisto pritiskanje po tipkah mobilnega telefona, čeprav vam povem, da pisanje SMSov naredi prave mojstre iz nas. Imam nastavljeno na T9 in klikanje tudi med kakšno vožnjo mi ne predstavlja več pravega izziva.🙂 ….no, saj samo v skrajni sili ….. pa na semaforju in podobno.

In sedaj po novem v blok pišem več.
Tokrat se zjutraj stehtam ….pa ne vsak dan …..tako na približno 3-4 dni in takrat, ko se, v blok vpišem težo.
Potem si takoj zjutraj zapišem planiran jedilnik.
In potem sproti korigiram in dopisujem to, kar resnično pojem.

In pomaga! Res pojem manj, če pišem.

5 responses to “Pišem si vsak grižljaj

  1. Tist kar je važn, si zapomn; nč ni treba pisat. Kar ni važn, bolš de puzabš.

    Ohka pa probaš en dan namest prehrambene piramide pujest kr svoje zapiske. Uspeh zagutuvlen br´z vage.

  2. O, kako kul! Torej nisem edina. Jaz sem včasih tudi pisala in lahko potrdim, da resnično deluje. Začela sem pisati kaj pojem, da bi videla na čem sem in kje je moj problem. Potem sem ugotovila, da mi to pisanje pomaga pri hujšanju. Enkrat sem celo izpljunila piškot, ker sem se spomnila, da bom morala to tudi pribeležit. Zame je to ozaveščanje. Spoznala sem, da kdaj kaj pojem ne da bi se zavedala. In večkrat sem se takrat kakšnega grižljaja odrekla! Se strinjam, pomaga!
    Moj zvezek od takrat: http://mmambaa.blogspot.com/2007/05/bloganje.html

  3. Za ozaveščanje pomaga. Morda tudi celo pri hujšanju. Vsekakor priporočam zapisovanje kakih 14 dni, potem pa – na podlagi izsledkov (če si se v tistih 14 dneh zredila, si pojedla preveč, če si ostala na istem, si jedla ravno prav itd.) – načrtovanje prehrane vsaj za en dan vnaprej, in to vseh pet obrokov. Da, pet.🙂

  4. Ja, ja to so mi pa že milijonkrat zabičali: najmanj, najmanj 5 obrokov na dan. Saj vem, samo kaj ko sem tako obremenjena s tem, kako učinkovito uporabim svoj čas in se mi zdi prehranjevanje izguba časa ….kaj šele, če moram obrok pripravljati le sama zase. In potem vedno podležem temu, da kar nekaj mimogrede zagrabim in to je ponavadi le kakšne 3x (če ne celo 2x) na dan in to vedno tisto, kar je že pripravljeno ….in to je ponavadi nekaj kruhastega. Ja, ja vem!🙂

  5. “Saj vem, samo kaj ko sem tako obremenjena s tem, kako učinkovito uporabim svoj čas in ….”

    Joj, prejoj!😉

Leave a Reply

