Beri pa boš shujšal!

Kalorije se ne bodo prav nič hitreje topile. Žal.😦
Vseeno pa branje pomaga. Vedno, kadar sem v roke vzela kakšno knjigo o hujšanju, me je pograbila resna želja in predvsem volja do discipline in resnega hujšanja.

Moja prva prebrana knjiga na to temo je bila Montignacova dieta. Knjigo sem kupila v trenutku slabosti, ko sem se sprehajala po mestnem središču in pred knjigarno Vale Novak zagledala tablo z napisom o nekakšni uspešnici za hujšanje. Sem vstopila, pograbila knjigo, jo kupila in doma brala vsak večer tik pred spanjem. Vse dokler sem jo brala, niti slučajno nisem posegala po slaščicah ali mastni hrani. Ker nisem imela ravno obilice časa, sem knjigo brala vsaj 2 tedna in v tem času sem se uspela dokaj navaditi na nov način prehranjevanja in s tem nadaljevala še kar precej časa.
Knjigo imam sedaj doma, ampak me kar nekako ne zamika, da bi ponovno prebirala iste vrstice.

Kasneje sem ponovila vajo s knjigo South beach dieta. Res ne vem, zakaj te diete niso lepo prevedli v slovenščino, saj tako vsakdo misli, da tale stvar ni prevedena. Je in sicer jo je pred parimi leti izdala založba Tuma. Tudi med branjem te knjige, sem shujšala.

Ko je na dan prišla tista preprosta knjižica o Ločevalni dieti, me je ponovno zagrabilo, le da je knjižica tako enostavna in preprosta, da sem jo prebrala hitro in se v tem času nisem mogla navzeti lepih navad in drugačnega načina prehranjevanja. Morda tudi v tem tiči razlog, da sem 90 dnevno dieto, zase spremenila v 30 dnevno ločevalno dieto🙂

In tokrat mi je v roke ponovno prišla knjižica. Več o njej naslednjič, ko jo preberem.🙂

Leave a Reply

