Ko te zagrabi lakota

Vida Petrovčič mi je v tisti njeni knjigi obudila spomin na lep trik, ki pomaga pri hujšanju.
Jaz imam namreč veliko težavo s tem, da ko me zagrabi, me ne izpusti ….pa naj bo to želja po sladoledu, orehih, Nutelli, kakšnih sladkih kosmičih, palačinkah …. ali celo nesladkih jedeh, kot je na wasa hrustljave kruhke namazan bakalar ali kakšna pizza.

In v današnjem svetu dostop do teh zadev ni problematičen, saj četudi z namenom, da ne padam v skušnjave, vnaprej popolnoma izpraznim hladilnik, lahko vedno sedem v avto in se v naslednjih 5ih minutah na bencinski črpalki oborožim z vso nepotrebno prehrambeno navlako.

Zato je potrebno imeti pripravljen “trik”, ki ob napadih pomaga. Vida je posegala po kozarcu vode ali koških grenivke, jaz bi si izbrala kaj drugega.

V službi me zamoti pripravljanje čaja. Ko bi nekaj pojedla, je čas, da vstanem, pretegnem noge, pomijem kakšno šalico, ki leži v naši priročni kuhinji še od jutra in si medtem pripravim kakšen priljubljeni čaj. Rada popijem vanilijev pravi čaj, ki ga “zasladim” z malo sojinega mleka.

Doma mi čaj ne diši prav strašansko, saj imam ponavadi na voljo veliko več drugih dobrot in le kdo bi se ves čas nalival le s to žlobudrasto vodo ….pa najsi še tako vbijamo v glavo, kako prijetno dišeča je.🙂 Zato imam doma pripravljene mandeljne. Vsakič, ko me zagrabi lakota si bom vzela 5 mandeljnov in jih počasi grizljala.

Vam poročam, če bo trik uspel.

2 responses to “Ko te zagrabi lakota

  1. ja nasvet je že kul, samo če meni pade cukr, tega niti pretegovanje nog in pomivanje posode ter niti grenivka in mandeljni ne bodo pregnali. It just doesn’t work for me:( Siecr pa kot pravijo “pleasure is a sin, sinning is a pleasure”…:)

  2. Ja, ja, saj mam jaz isti problem ….ampak mislim, da tole “padanje cukra” je sam en lep izgovor za požrtnost. Mene v glavnem zagrabi želja po nečem grešnem in težko me je ustaviti. Ampak vseeno je dobro iskati neke trike in najti kakšno rešitev, ki pomaga prebroditi neko abstinenčno krizo, preden ti pride zdrav način prehranjevanja v navado.

Leave a Reply

