Veliko je odvisno od futra

To itak že vem, ampak sedaj sem dobila to potrjeno še od strokovnjaka.

Namreč, hodim v fitnes, hodim na Šmarno, se včasih usedem na kolo, poprimem za tenis lopar, pozimi smučam … skratka šport mi ni nekaj odvratnega in me dokaj redno spremlja celo življenje.

Pa vendar nisem sanjsko vitka?
Trenerka, ki mi je pripravila program vadbe v fitnesu, mi je rekla, da lahko še tako pridno vadim pa rezultata ne bo, če se ne bom disciplinirala pri hrani.
70% je odvisnih od prehrane in le 30% od vadbe.
Torej?
Ja, ja že pripravljam jedilnike😉

2 responses to “Veliko je odvisno od futra

  1. še vedno je pa baje bolj zdrav tisti, ki se redno rekreira in nezdravo je, kot pa tisti, ki se ne rekreira in je zdravo hrano. zanimivo.

  2. Ta teorija mi je kar všeč.🙂

Leave a Reply

