Hvala Teja Grapulin

Kdo je Teja? To je namreč mlada (tako so mi povedali) novinarka na POP TV-ju, ki je del ekipe oddaje Trenja. Te gospodične ne poznam, poznan mi je le njen glas …in še to le toliko, kot sem ga imela priložnost slišati po dveh nekaj minutnih telefonskih pogovorih.

Teja Grapulin je za pripravo oddaje Trenja o Lepotnih operacijah, brskala po netu in naletela na tale moj blog. V tednu, ko naj bi oddaja že tekla, sem dobila njen mail, kjer mi je direktno predlagala, če mi je ideja o mojem sodelovanju na takšni oddaji vsaj malo všeč.

Čeprav pri komunikaciji …sploh, ko je potrebno govoriti ….in sploh, če je tema debate tipično ženska🙂, nimam težav,sem imela ob tem vprašanju cmok v ustih. Ne, ne, v studio za omizje pa ne bi šla, so se mi zatresla kolena. Pa se Teja Grapulin ni dala zmesti, klicala me je in me preko telefona le pregovorila, da bi poskusila ..ne v studiu, ampak s posnetkom. OK, bi, zakaj pa ne. Kje, kako? Med pogovorom je razmišljala in hitro spoznala, da sem tip “mučilnih naprav”, ki jih postavljajo v fitnes klube.

Ne, ne tokrat nisem še pridna in aktivna …bom, bom ….saj vem, da je to dobro, samo moram še prej kup stvari urediti ….pa časa bolj malo …pa …

“Bi vi morda kar prišli v en fitnes in bi mi tam posneli oddajo?” je vprašala gospodična Grapulin
“OK, bom”
Sem izbrala Millenium in takoj za tem začela razmišljati, da tole ni najbolj prav ….Zvabili so me v nekaj, jaz pristala in sedaj bom posnela oddajo, kot da pridno treniram, vse skupaj pa je navadna laž ….saj me noben fitnes ni videl že skoraj leto dni. In jaz ne lažem, torej kaj bomo naredili Saša?!

Naslednji dan po dogovoru smo že imeli snemanje, meni je bil fitnes klub všeč, gibati moram, lagati nočem ….torej sem se kar zmenila za uvajalni trening.

Za mano sta že dva tedna treningov in počutim se SUPER!
Teja, kje ste bili januarja ?! Računam, da bi po tej varianti svoje telo lahko obtesala še pred poletjem in ne tako, kot je povedala kolegica novinarka Alenka Marolt, da bom prava za v kopalke ŽE do konca poletja🙂

4 responses to “Hvala Teja Grapulin

  1. jaz imam slabo vest…

  2. Bi ti skor napisala “sej je prav, da jo imaš” pa sem se spomnila, da sem bila jaz skoraj pol leta v tvoji koži. Tko da: “take your time!”

  3. Le tako naprej! Tale ŽE pa je bil res mega, jaz se še vedno kdaj nasmejim na ta račun:)

  4. Sem bila prav vesela, ko sem tole prebrala. S Tejo sva bili na faxu sošolki, potem pa dolga leta na POP TV še sodelavki (tudi jaz sem bila del ekipe Trenj, pa sem pobegnila). Super punca. Ji bom kar link poslala:)

Leave a Reply

