Dieta “Zapleši z mano”

Ne, prav nič se ne pleše tukaj ….no, lahko se pleše, tako za zraven, da je bolj veselo.

To, kar bom opisala tukaj ni nekaj, kar lahko postane način vašega življenja, je le trik s katerim si lahko morda pomagate za zagon, ali pa za dosego končne idealne postave, vendar trik uporabite zgolj, kot pripomoček za pridobitev dobrih prehranjevalnih navad. Dieta naj ne bo le ena Dieta s kratkim rokom trajanja, kakršnakoli dieta naj postane vaš način življenja!

Poimenovala sem jo sama, kajti tudi osnovna ideja prihaja od mene in je z moje strani tudi dokaj uspešno preverjena in uporabljena.

Nobenih receptov in seznama živil, ki jih lahko ali ne smete uživati, vam ne bom pisala. To si poiščite drugje!

In tukaj so napotki za dieto Zapleši z mano

• Ta dieta se ne more izvajati individualno. Lahko se izvaja le v paru ali pa je sodelujočih celo več. Priporočam, da je število sodelujočih vseeno takšno, kjer je še možnost nadzora, stalne komunikacije in sodelovanja.
• Vsak od sodelujočih naj ima svoj dnevnik hujšanja, kamor mora na začetku zapisati nekaj njemu svojstvenih parametrov
o Obstoječe stanje (teža v kg in naj si po želji zapiše tudi mere prsi, bokov, stegna ….)
o Želeno stanje (teža v kg)
Določi se datum za dosego končnega cilja, ki mora biti enak za vse sodelujoče. Priporočljiv je čim bolj dolgoročen termin. Npr. 6 mesecev.
• Težo oz. kilograme, ki se jih želi izgubiti je potrebno razdeliti med prej zapisano obdobje, vendar z trendom upadanja številke proti koncu. Npr. če želimo od januarja do konca junija izgubiti 12 kg, bomo planirali za
o januar – 3 kg
o februar – 2,5kg
o marec – 2 kg
o april – 2 kg
o maj – 1,5 kg
o junij – 1 kg
• V dnevnik si vpišite planirano težo za začetek vsakega naslednjega meseca
• Okviren plan za želeno težo si zapišite tudi za vsak teden posebej!

Na ta način si bo vsak opredelil svoj CILJ.
Cilj ne bo le “moram malo shujšati do poletja”, ampak opredeljen s konkretnim merljivim parametrom (teža) in omejen s konkretnim časovnim parametrom (datum končnega cilja)
Cilj bo zaradi lažje predstave razdeljen na manjše korake in zato tudi lažje dosegljiv.
• Vsi sodelujoči naj dnevnik nosijo 1x tedensko s seboj, kjer boste sprotno preverjali uspehe drug drugega in jih tudi beležili vsak v svoje dnevniku. Npr. vsak ponedeljek zjutraj na isti osebni tehtnici, ki je vedno postavljena na isto mesto)

• Vsa zadeva temelji na sistemu nagrajevanja in kaznovanja, o katerem bom nekaj več razložila spodaj.

Nagrada je načeloma itak tista sanjska postava na koncu in če vas ta ne premakne, vas bo tudi katera koli druga nagrada težko obudila iz lenobnega spanca.
Bolj kot nagrada, ljudi “motivira” strah pred bolečino, izgubo, zato je tukaj to nekako povezano in prepleteno.

• Sodelujoči se morajo dogovoriti o velikosti zneska, ki mora biti za vse enak, vendar za vse dovolj velik, da bi pomanjkanje tega denarja v denarnici lastnika, pomenilo vsaj majceno bolečino ob razmišljanju kakšne nove čeveljce bi si za ta denar lahko nabavil. Govorimo o mesečnem znesku. Npr. 100 ali 200€
• Na začetku vsakega meseca naj vsak od sodelujočih ta znesek položi v “banko”!
• Ob koncu planiranega obdobja se preverijo rezultati in na osnovi tehtanj se denar iz banke razdeli po naslednjem postopku:
o Če so planirano dosegli vsi, si znesek razdelijo med seboj enakovredno. Torej nihče ni nič pridobil in nič izgubil.
o Če planiranega ni dosegel nihče, naj se znesek nakaže v dobrodelne namene. In vsi so prikrajšani za mesečni vložek denarja, kar bo najbrž spodbudilo malce več akcije za naslednji termin.
o Če je plan dosegel le del sodelujočih, si celoten znesek med seboj razdelijo tisti, ki so plan dosegli. Jasno je, da tisti, ki ga niso, ostanejo brez denarja ….in na žalost tudi z več kilogrami😦

Naj vam povem, da sem zadevo malce nedodelano ….pa vendar precej podobno temu, kar je zapisano zgoraj, izvedla sama s kolegico iz naše pisarne. Kolegica je bila meni podrejena in očitno je stvar zanjo delovala tudi zaradi nekakšnega rešpekta do mene, kar se je vsekakor izkazalo v tretjem mesecu, ko je ona svoj cilj dosegla, meni pa je za dosego manjkala zanemarljiva malenkost. Ko sem ji želela plačati se je tako močno upirala in mi razlagala, da je to malenkostno nihanje, ki ga bom v naslednjem mesecu zagotovo nadoknadila.

Ja, jaz to bi najbrž res dosegla z lahkoto, če ne bi moji možgani hitro dojeli, da je kolegica popustljiva in tudi naslednji mesec ne bo želela sprejeti denarja. Popustila sem popolnoma in ne le, da kilogramov nisem več izgubljala, pridobila sem jih.😦
Njej pa je le uspelo. Izgubila je več kot 15 kg in takšno postavo zadržala več kot dve leti.

4 responses to “Dieta “Zapleši z mano”

  1. Imaš že ime za dieto? Koncept se mi zdi zelo dober, čeprav imam podobno težavo kot ti, ko se nekako ne bojim kazni oziroma je težava v tem, da so izvršitelji kazni nekako zelo pomilostljivi…tja in potem smo tam, kjer smo:) No, če te še kdaj zamika, sem za, samo po poletju, ker čez poletje meni ne gre nikoli navzdol, le navzgor:)

  2. Val, ime je “Zapleši z mano”🙂
    Problem pri meni je, da ko enkrat eno foro obdelam, drugič ne prime več …si moram takoj nekaj novega izmislit. Tko, da bi tukaj že v začetku izgubila kup denarja pa bolj malo kil.

  3. This works for me:) Saj kak cekin več v mojem žepu bi se povsem fajn slišal:) Aja, kako pa potek arazvoj nove diete?

  4. Ne čujem dobro!🙂

Leave a Reply

