Trenja o lepoti

Za oddajo Trenja o Lepotnih operacijah, sem na osnovnem posnetku, ki so ga nasneli za kakšno uro materiala, nablebetala kar nekaj stvari, vendar jasno, izbrali so tisto, kar so mislili, da bo vzbudilo največje polemike, del kjer odgovarjam ali res hujšamo zase ali za druge.
Ko hodiš na tekaču, ko je za tabo že nekaj snemanja in vprašanje slišiš prvič in že ti pod nos molijo mikrofon, je težko zbrati misli in v enem samem udarnem stavku povedati bistvo, kot bi to zapisala tukaj …npr. takole bi rekla, če bi se na vprašanja lahko pripravila: Hujšam zase, kajti sama se bom zaradi boljšega odziva okolice na mojo fit in lepšo postavo, počutila bolje. Torej hujšam sicer zaradi drugih za sebe.

Reakcije na moj prispevek oddaji so v veliki večini pozitivne. Marsikdo, ki me je pred tem poznal le preko bloga in mojih jamranj o hujšanju, mi je poslal komentar o tem, češ kaj pa je tebi potrebno hujšati. Res je, nisem primerek ljudi, ki imajo že resne, morda celo zdravstvene težave s svojo težo. Sem povprečna ženska …morda za svoja leta, celo dokaj fit. Čeprav se od zgodnjih pubertetniških let spopadam z odvečnimi kilogrami, sem te ravno z dietami oz. da temu rečem raje, obdobje kontroliranega prehranjevanja in stalnim ukvarjanjem s športom, lahko ohranila v mejah normale.

Imam obdobja, ko malce pozabim nase in uteho iščem v hrani, vendar se dokaj hitro »poberem« in discipliniram in posledično pridem do postave na katero sem ponosna.
V trenutnem obdobju moja situacija ni kritična, vendar vem, da so moje prehranjevalne navade zašle na slabo pot, tudi vadbo sem zanemarila in posledično se zavedam, da kazalec na vagi vedno iskreno in hitro pokaže rezultate takšne nediscipline.
Glasno jamram, se spodbujam, kritiziram iz razloga, da trend preusmerim na pravo pot. In če bo rezultat tega, le tak, da ostanem na isti teži, bom sama s sabo nadvse zadovoljna.

Plastična operacija? Ne, hvala. Nikoli. Res. Za druge pa zadevo odobravam. Naj si popravljajo, kar želijo, če jim to prinese slajši spanec.

2 responses to “Trenja o lepoti

  1. Najbolj mi je pozornost vzbudil štajerski težkokategorni klub žensk, ki so lastno debelost in odsotnost volje do hujšanja celo opravičevale in delale iz lastne nemoči zmago. Verjamem, da ti kaj drugega na koncu res ne preostane. Sploh ob njihovih smelih “argumente” zakaj jim ni uspelo.
    No, tebe bi potem morali predstaviti kot primer ženske oz. dokaz, da se to da. Samo nisem imel takega občutka. Bolj se mi je zdelo, da si, kot si že sama ugotovila, predstavljena kot primer nekoga, ki hujša zgolj zaradi drugih, torej boljše kariere, boljšega sprejetja…Konec koncev je pa itak vseeno zakaj, če ti uspe ostati fit.

  2. Pingback: Zakaj smo taki, kot smo in zakaj delamo, kar delamo? « Valentina N.

Leave a Reply

