5 razlogov za hujšanje

V zadnjem času je moja “obsedenost” s hujšanjem tema kar nekaj debat. Zakaj hujšam že celo življenje? Kaj me žene v to? Kaj mi je tega sploh treba? ….

Svoje razloge sem strnila v pet točk, ki niso nanizane po vrstnem redu glede na pomembnost, ampak, kar tako;

1. rada jem. To je neizpodbitno dejstvo. Odkar igračke niso več osnova mojih sanj, si za kakšno rojstno dnevno darilo zaželim le kakšne hude dobre večerje. Najraje v dvoje, s Tomažem. Prava družba in dobra hrana je tisto pravo, kar me vedno znova razveseljuje.

2. po naravi sem bolj močne konstitucije. Grajena sem visoko in “konkretno”. Že v puberteti sem naenkrat zrasla kakšno glavo nad ostalimi in bila že brez kakšnih maščobnih oblog “konkretna baba” in se že takrat (morda pa je ravno to bilo odločujoče) začela ukvarjati z idejo, da bi bila bolj suha. O tem do sedaj nisem razmišljala tako, misliti mi je dal Tomaž, ko je sicer pohvalno govoril o Jaki, ki naj bi konkretno in močno konstitucijo podedoval po moji liniji. Ja, mogoče je to fino za fante, pri ženskah pa bi bilo bolje, če bi bile krhke, kot porcelanaste lutke.

3. ko sem v težavah, jem. Vsak nosi svoj križ na ramenih in mislim, da ga ni srečkota, ki ne bi zapadal v manjše ali večje osebne krize. Jaz jih ponavadi “rešujem” s hrano. Pa ne le krize, hrana je moja stalnica tudi takrat, ko enostavno nimam časa za ukvarjanje sama s sabo. Nekateri ponavadi pozabijo jesti, jaz bom še v taki naglici in obilici dela, našla način, da pograbim pest bonbonov ali kupim sladoled na bencinski postaji, kar me sigurno ubrani vseh nevarnosti pred anoreksijo.🙂

4. sem perfekcionist. Nič ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše je stavek, ki sem ga napisala za moto svojega osnovnega bloga in to s temeljitim premislekom. Ta stavek sem zapisala po pogovoru s sodelavko, ki z mano dela že skoraj 10 let in je rekla ….no, morda že malce s kislim nasmeškom, da zame nikoli ni nič dovolj dobro in da me je res težko zadovoljiti. Ja, res je.😦 Pri svojem telesu bom najbrž tudi pri kakšnih 5 kg minusa še vedno videla opcijo za izboljšanje leve ritne mišice ali desnega boka😉

5. rada sem modno oblečena in pri moji višini moram biti zelo, zelo fit, da lahko brez težav izbiram med večino ponujenih cunjic.

One response to “5 razlogov za hujšanje

  1. razen 4. točke, kot da bi pisala o meni!!!

Leave a Reply

