Mami je čist v depri

Takole bi namreč rekel naš najstnik, če bi med gledanjem športa na televiziji in občasnim pisanjem svojega bloga našel kaj časa, da bi me poslušal.
OK, najstniki pač nimajo časa za svoje tečne mame, možje še manj, zato pa na srečo obstaja hladilnik🙂

Zadnje čase imam prebliske dobre volje, ko zberem moč, se usedem na sobno kolo in gonim …gonim …ja, kakšno uro, za manj se mi niti ne da preoblačiti v trenirko in potem prati prešvicane cunje.

In zgodi se mi celo, da se uprem skušnjavi in oddidem v posteljo brez zobanja kakšne na pol načete čokolade ali poseganja z žlico ..ja, taveliko🙂 v kozarec Nutelle.

Baje moram odkriti, kaj je tisto, kar me spravlja v depro. Le kaj? Težave v službi? Premalo akcije? Preveč rutinsko življenje?
Vem, da sem ena razvajena mrha, kajti težav sploh nimam …. vsi smo zdravi, v družini se lepo razumemo, službo imam ..celo dobro, bi lahko rekli, …..aaaaaa???
Ženska, kaj bi ti sploh rada?!!

6 responses to “Mami je čist v depri

  1. Kaj pa je odgovor na zadnje vprašanje?😉

  2. Ti povem, ko pogruntam😉

  3. Hm, le koga enourno gonjenje sobnega bicikla ne bi spravilo v depro? :O

  4. Saša, Nutela je huda reč in spomnim se še dobro moje odvisnosti od nje. Ne glede na vzroke zanjo.
    Kar je meni pomagalo je bila le popolna abstinenca in dejstvo, da Nutelle ne sme bit v hiši in pika.

  5. Saj vem, Hirkani …res vem ….ampak kaj ko namesto Nutelle lahko vedno najdem kaj drugega. Marmelade ne maram preveč, ampak nekaj dni nazaj so pri sinu v šoli kuhali jagodno marmelado in on je seveda en kozarec (pa kar velik … po mojem zato, ker je prinesel jagode) privlekel domov. Smo odprli in poskusili, seveda. In zdaj ta kozarec stoji na pultu v kuhinji in gladina se nevarno niža🙂 Mogoče imamo tudi mi Gremline, a?

  6. Pingback: 5 razlogov za hujšanje « Hujšanje s Sašo

Leave a Reply

