Cukroholik?

Alkoholik – kdor pretirano uživa alkoholne pijače
abstinent – kdor se zadržuje alkoholnih pijač
cukroholik – kdor pretirano uživa sladkarije
??? – kdor se zadržuje sladkarij

Nimam osebnih izkušenj z alkoholiki.
Moji starši, strici, tete, celo stari starši, moj mož, njegov brat in njegova družina, vsi mi bi bili lahko skoraj prej označeni z abstinenti, kot alkoholiki.

Želja po alkoholu mi je neznan občutek. Ne, nisem zagrizen abstinent, alkohol uživam trenutku primerno v zmernih količinah.
In kaj so primerni trenutki?
Prijetna večerja – obvezno kozarec ali dva kakšnega vina.
Novo leto, obletnice in druga praznovanja – iz olike kozarec vina, mehurčkov ne maram – ne v Coca-Coli, ne v šampanjcu
Pikniki – okus piva mi je odvraten, zato je tam moj stalni spremljevalec voda
Žuri – tam je žeja stalno prisotna in zato je zakon pollitrska plastenka polna vode. Z njo lahko maham, hodim, plešem ….predvsem pa se odžejam

Če povzamem; alkohol ni nekaj, kar bi konzumirala v večjih količinah in me ne premami, četudi mi ga ponujajo v najlepši embalaži.

kremšnitaSladko? Oh, ja!
Prijetna večerja – obvezno se mora zaključiti s sladico. Nikakor ne morem izpustiti najpomembnejšega dela večerje. Če pri Tomažu ostane kaj na krožniku, pojem še to.
Kosilo – ja, tudi tam, če mi pripada k ceni kosila. Seveda bom izbrala takšne gostilne, ki v “kosilo” vključujejo tudi sladico.
Novo leto, Božič, Velika noč, obletnice, praznovanja – kako pa? Sladice morajo obvezno biti in romati v moj želodček
Pikniki – meso ni moj omiljeni prehranjevalni artikel. Torej bom na pikniku poiskala kakšne piškote, če že torte niso prinesli
Žuri – valjda. V eni roki voda, v drugi kakšna kokosova rezina.

Sem odvisnica? To ni šala, temveč resno vprašanje.

13 responses to “Cukroholik?

  1. Upam, da res ne pričakuješ, da odgovorim na zadnje vprašanje:) Premalo podatkov…Bi morali vseeno izvesti kak poskus, da vidimo, ali res ne moreš brez piškota:) In katera je tvoja najljubša sladica?

  2. Jaz zase vem ,da sem, vsaj mal, ampak bolje to, kot karkoli drugega, a ni reS?

  3. Val, v bistvu je bilo moje vprašanje res bolj retorično, ampak groza je to, da sem prišla do spoznanja, da sem odvisnica od sladkega. Res se skušnjavi ne morem upreti. Najljubša sladica? Hmja, ne vem …jih je veliko, bolj ko je smetanasta in mlečna, bolj mi diši. Mislim, da mi dišijo vse mlečne stvari in sploh ni nujno, da je sladko ..če pa je še posladkano in “pomaščobljeno” in “pokremano”, bi pa kar zbasala vase.
    Mi pa zanimivo ni nič do čokoladnih dobrot ..oz. tem se še najlažje uprem.

    Žiga, ravno zadnjič smo se s kolegi pogovarjali, kako je lahko odvisnost pogubna in ugotovili, da alkoholizem za sabo povleče še kup usod, nikotinska odvisnost malce manj pa vendar, odvisnost od seksa – tudi veliko ljudi naredi trpečih, potem odvisnost od kockanja – hudo …in tako prišli do spoznanja, da tale cukrasta odvisnost vpliva le na široko sedišče odvisnika. Seveda smo ob debati vsi veselo papali in se praskali po svojih rahlo preširokih zadnjih plateh🙂

  4. Nobena odvisnost ni zdrava…s tem se strinjam, je pa zagotovo več negativnih posledic pri cukrholikih, kot pa je ta, da moraš zaradi večjih dimenzij odšteti več denarja za stol:))) Ampak ne bi zamorila s tem:)
    Za razliko od tebe Saša pa je meni prava sladica le tista, ki vsebuje 50% cokolade ali vec. Ce meni pade cukr, me ne potesi nobena kremsnita, noben piskot, noben strudl…rabim cokolado direkt v zilo in najboljse zdravilo zaenkrat je Nutella po zlicki, kar direkt iz kozarca:)

  5. Jaz sem nor na sladice, ampak zadnje čase so mi postale všeč, če imajo le zelo malo sladkorja. Ko to prvič povem kaki gostiteljici (ki se boji, da je premalo sladkala), mi sploh ne verjame, češ da sem samo vljuden. To moram potem povedati še na drugem, tretjem obisku, sem pa že bolj prepričljiv. V bistvu sem se že uspel prepričati, da mi bolj tekne hrana, ki velja za bolj zdravo. To seveda ne velja absolutno, ampak samo v določenih mejah. Tofu mi na primer še vedno ni všeč, ampak imam raje mozzarello.😉

  6. Ervinator,
    men je čist vseen, če sladica sploh nima nobenega cukra v obliki tistih dodanih sladkorčkov. Doma imamo sladkorja zelo malo na zalogi …prej nič…aja, razen 2 toni različnih vrečkic, ki jih dobiš ob kavi, ki jih Jaka zbira🙂 ….ampak to odpremo le v hudi sili.
    V glavnem pri nas prav dodatno ne sladkamo veliko zadev ….. ampak smetana, sladoled, palačinke (z zelo malo sladkorja, raje med).
    Pravzaprav sem ta “cukr” uporabila bolj kot sinonim za vse pregrešno, polno OH

  7. Aja, mozzarella, njami.
    pa parmezan tudi – tega midva z Jakatom kar na kose pa v usta🙂
    Pa kisla smetana, pa sladka smetana🙂
    Tofu pa tudi. Najraje popečenega.

  8. Saška, nisem imel v mislih tiste dodatne sladkorčke, pač pa sladkor, ki se ga vmeša pred peko. Sladoled je problematičen zaradi tega, ker pri nižjih temperaturah sladkor slabše zaznavamo – in zato bolj sladkamo.

  9. Vem, vem kaj si imel v mislih, le da jaz sladkorčke, ki jih dodajaš čaju ali kavi, enačim s tistimi, ki jih dodajaš masi za peko. Sicer pa težko komentiram sladkanje pečenih sladic, ker sladic nikoli ne pečem sama….no, morda parkrat v življenju neke piškote za božično vzdušje🙂
    Glede sladic grem pač v Zvezdo in tam se ravno ne morem izmišljevati, koliko sladkorja naj dodajo v maso za torto😉

  10. No, jaz seveda ne grem v Zvezdo. Sem že napisal, da imajo tam slaščice okus po krvi (beri: kučanovske vip). 🙂

  11. P.s.: V slaščičarni Viki v Trnovem (v bloku za Petrolo črpalko) pri pripravi slaščic uporabljajo manj slaščic. Zdi se mi, da ima tudi Mihalek (nasproti stare cerkve v Šiški) ponudbo z manj sladkorja.

  12. Uf, popravljam prvi stavek v pripisu:
    V slaščičarni Viki v Trnovem (v bloku za Petrolovo črpalko) pri pripravi slaščic uporabljajo manj sladkorja.

  13. Ervinator, sem opazila napako takoj in po pravici povedano me je kar malce dajalo, da ti jo oponesem😉 …pa sem si na koncu mislila, da se zgodi tudi najboljšim🙂

Leave a Reply

