Ne razumem se!

Sem zelo sistematska, disciplinirana, polna energije in težko me kdo ali kaj ovira pri dosegi cilja, ki sem si ga zastavila. Pa vendar sem pri prehrani popolnoma zabredla. Ponovno!
Skoraj dve leti držim težo, ki me dokaj zadovoljuje …želja je po 65 …..ekstremni cilj postavljen na 60 …….realnost v zadnjih dveh letih pa tam okrog 70. Ob tej teži se počutim v redu in me nikakor ne frustrira, me pa grabi panika in depresija ob zavedanju, da se je teža dvignila na 75 in da točno vem kam drvim.
In zakaj se ne ustavim?
Pojma nimam. Vsakič, ko ležem v posteljo znova sklenem, da se naslednji dan z novim jutrom obrne nov list v mojem življenju in da ga začnem z zdravim in negrešnim zajtrkom ter nadaljujem z jabolkom za malico in hranljivim in zdravim kosilom ….
Do kakšne druge ure še gre, čeprav že vmes priletijo krajši grešni prigrizki, po drugi uri pa ponovno stare grešne navade; pomoč Jaki pri mlackanju njegove mehiške hrane ali mimogrede pograbljena pizza ali kos svežega belega kruha …zvečer pa dobeseden napad hladilnika in neustavljivo mazanje kakšnega bakalarja na kruh ali hrske. In če se še vedno ne počutim srečne in zadovoljne, si pripravim še skledico mueslijev.

Pa saj bo jutri spet nov dan in s tem možnost za nov začetek🙂

5 responses to “Ne razumem se!

  1. Saša, ne biti slabe volje, nisi edina, ki se sooča s probelmom odlašanja težavnega dela na jutri pa spet jutri in drugi jutri. Jaz se pri sebi včasih vprašam, če morda le nisem izbrala pravega pristopa. Poleg tega še vedno mislim, da je veliko tudi v pravem timingu, včasih se enih stvari enostavno ne da narediti, pa če se še tako silimo. Sicer pa dokler je volja, ni hudega!

  2. Upam, da nisem jaz kaj kriv.😉

  3. Misliš s tvojo pehtranovo potico?🙂
    Bi moral pa kaj na obisk priti, ne samo fotke gor dajati🙂

  4. To, ali pa z bakalarjem …

    Na obisk v Slovenijo prihajam tako-tako.🙂

  5. Ah, bakalar je v našem hladilniku obstajal že pred “tabo”.🙂 Mojega deca na delikatesi v Sparu že od daleč poznajo in mu že pripravljajo Cerkvenikov bakalar. Ta je zakon!
    Nič hudega, če prihajaš bolj poredko, boš takrat, ko prideš prinesel mal več tartufov …bakalar bomo pa že tukaj kupili🙂

Leave a Reply

