Miganje LE 1x tedensko

Naletela sem na blog, kjer je objavljen prispevek o frekventnosti miganja. Naj najprej zapišem, da se z izjavo, da je le 1x tedensko aktivno miganje po telovadnicah ali fitnessih več kot primerno in zadostno.

Z zbijanjem kilogramov in skrbjo za postavo se ukvarjam že praktično celo življenje. Moja težava ni nikoli bila v tem, da se premalo rekreiram, saj sem se s športom vedno rada ukvarjala. Nekoč s treniranjem atletike, kasneje z rekreativnim tekom, sprehodi na kakšen hrib, nekaj sem se trudila s tenisom, pa obdobna obiskovanja razno raznih fitnes klubov, vztrajno gonjenje sobnega kolesa, seveda tudi zimsko smučanje itd.
Kljub temu so se mi kilogramčki vedno nabirali zaradi nepravilne prehrane. In ko so po mojem mnenju prešli kritično mejo, sem se vedno zelo sistematsko vrgla v reševanje te težave ..če temu lahko tako rečem. Vsi vedno zatrjujejo, da je potrebno tako pravilno jesti, kot tudi migati, zato sem se vedno disciplinirala in izboljšala obe področji.
Če sem pred tem sladkala čaj in kavo, sem sladkor črtala iz jedilnika, če sem poleg tega pila sadne sokove, sem jih menjala z vodo.
Nič težkega!
Pri vadbi pa je bilo tako, da sem k rednemu pešačenju v višje prostore in občasni hitri hoji na Šmarno goro, dodala vsaj 3x tedenski tek ali pa 3x tedensko obiskovanje fitnesa.
Tudi to se je izšlo!
Težava je nastala, ker sem si vedno cilj zastavila precej optimistično in vedno sanjala o manekenski postavi, kar pa je praktično nemogoče doseči. Ko sem pri svojih 173cm, dosegla svojih natreniranih 68kg in kilogrami niso več kopneli, sem trening še povečala in se pri hrani še bolj disciplinirala.
Ob vsako jutranjem obiskovanju fitnesa in črtanju vseh “grehov” iz mojega jedilnika, sem v nadaljnjih nekaj mesecih morda uspela izgubiti še kakšna 2kg, vendar pa je zafrustriranost ob tako gladiadorskem tempu, postajala vse večja. Tempo sem uspela držati vse do prvega stresnega ali malce bolj delavnega obdobja.
Ko enkrat začneš izpuščati vadbo in namesto 6x tedensko, v fitnes zaideš le še 1x, se ti zadeva kaj hitro pozna na počutju, obliki telesa in na kilaži.
Rezultat?
Zadeve gredo po hribu strmo navzdol in znajdeš se v začaranem krogu iz katerega te povleče spet le zelo, zelo močna volja ali motivacija.
Jo-jo sistem diet je po mojem mnenju klobasarija. Tudi jaz sem v jo-jo sistemu, saj moja teža niha za 15kg, vendar je nihanje le rezultat navad, ki so pri meni ekstremna in obdobna. So obdobja, ko živim ekstremno asketsko in so obdobja, ko mi postane vseeno ..zadeve se mi ne izidejo na enem področju, to vpliva na drugo področje in počasi jem le še pizze, mastne sire in testenine, rekreacija pa je le še bleda senca zdravega in športnega življenja, ki ga želim imeti.

Leave a Reply

