Začnemo!!!

Vrnili smo se iz Londona. Super je bilo, kar se vremena tiče. Super je bilo, kar se tiče našega počutja. Super glede ogledov. Super glede marsičesa. Le glede prehranjevanja je bilo prej katastrofalno, kot kar koli drugega.

Se že tako ve, da sem šla močno “nizbrdo” glede moje discipline in posledično se to pozna tudi na tehtnici. In ko se kolo začne valiti navzdol, je zadeva jasna; vali se bolj in bolj in to z vedno večjo hitrostjo.

Mene itak uničijo netipični dnevi. Za netipično imam vse, kar ni povezano s stalno poznano lokacijo ..npr. med tednom v pisarni in doma, med vikendom pa doma ali na kakšnem krajšem izletu. Čim grem službeno v Zagreb, kar se mi dogaja dovolj pogosto, vendar si očitno še vedno nisem vzela dovolj časa, da si tak dan uredim v neko disciplinirano prehranjevalno navado, je to po prehrani netipičen dan. Če pa se odpravim na krajše počitnice, kot je bil primer tokrat in če je to dežela, ki ni znana ravno po obilici dobre in zdrave hrane, kot je npr. Anglija, potem se zgodi to, kar se je zgodilo.

Jedla sem to kar je pač naneslo ….Jaka je itak težil z raznimi KFC-ji, McDonalds-i, Subway-i in ker na poti tudi nimaš časa komplicirati in iskati neke hancy fancy restavracije ..sploh pa ne veš, če lepi stoli in stene že odražajo tudi dobro hrano, sva tudi midva kar tam pograbila kakšen sendvič ali pečenega piščanca. Poleg tega tudi esspresso v Angliji ni to, kar pod tem imenom dobiš pri nas ali v Italiji, zato sem raje naročala kar velike šale z veliko spenjenega mleka ….je bilo vsaj okusno.

In ko počasi dobivaš občutek, da se rediš, da hlače malce težje zapenjaš, je občutek tako …tako ….beden …grozen ….žalosten, da ti počasi postane tako vseeno, da si hitro privoščiš še s smetano obloženo sladico.

Tomaž je tako suh, da se mu tile hamburgerji niso niti približno poznali, meni pa so le dodatno naložili vse nepotrebno ravno tja, kamor ni treba.😉
Danes je pripomnil, da me bo “vzel v roke”. To je rekel s smrtno resnim obrazom, torej predvidevam, da ni mislil objemanja ali kakšne masaže😉 . Ne, to očitno pomeni, da je tudi on opazil, da se kolo kotalika navzdol.

6 responses to “Začnemo!!!

  1. Mogoče tale prispodoba s kolesom, ki se kotalika navzdol, ni najboljša, ker kilogrami, kot te razumem, gredo pa vseeno na gor:) Drugače pa netipični dnevi in prehranjevanje…kaj če bi poskusila s pripravo načina prehranjevanja za netipične dneve? Tu mislim predvsem na tvoje obiske v Zagrebu, saj glede na to da se ti dogajajo kar pogosto, morda sploh niso več tako netipični?:)

  2. Mogoče pa kolo, ki ga z muko rinem navzgor?🙂
    Ja, tudi to bi morala, predvsem pa najprej urediti najbolj tipične dneve, ker sem tudi pri njih zabluzila. Moja težava ni v znanju, ampak v moči. Ne zberem moči in energije, da bi prerezala ta tok slabih navad in se preusmerila k dobrim navadam.

  3. Joj, sedaj pa se mi zdi, da misliš, da imam jaz kaj znanja na temo hujšanja…uh, samo super improviziram:) Sicer pa drugim solit pamet je vedno lažje:)

  4. Po gležnjih sodeč kar obvladaš🙂

  5. Jaz na potovanjih vedno shujšam. Ok, večji del gre na dehidracijo, ampak dejansko tudi jem precej manj, kadar nisem doma. Problem je bil edino v ZDA, kjer sem se prvih nekaj dni prehranjeval s hitro prehrano: bolj ko sem jedel, bolj sem bil lačen in manj občutljiv sem postajal za okus. No, potem sem našel nekaj spodobnih restavracij (priporočam vietnamske!), in stanje se je popravilo. Je pa v New Yoirku problem, ker ti gre za prehrano, če ne pristajaš na hamburgerje in umetni krompirček, zelo veliko časa za metroje.

  6. Kaj se moraš tako naokrog voziti, da najdeš kakšno vietnamsko restavracijo?
    Sicer imam izkušnje iz New Yorka, ampak z New Yorkom niti ne slabih. Tam se še da najti marsikaj. Mi (Tomaž, Jaka in jaz) smo zelo radi jedli v nekakšni trgovini z malce bolj zdravo hrano …pozabila sem kako se je imenovala …ampak prav zanimiv način, ko si nakupiš hrano, ki je zapakirana in jo lahko ali odneseš domov, ali pa se na koncu usedeš za tam pripravljene mize (kako priročno🙂 ) in vse skupaj poješ kar tam.
    Slabše je bilo izven New Yorka, kjer na cestah res nimaš druge možnosti, kot da izbiraš med Wendy, McDonaldsom ali Burgerkingom🙂

Leave a Reply

