Če je veselo je manj debelo

tek.jpg
Ena boljših diet, ki sem jih izvajala je bila “hujšanje v dvoje”. Ves trik je bil v družbi. Pravzaprav ne v tem, da bi rabila potuho ali podporo, ampak v tem, da sem na hujšanje gledala bolj kot druženje, kot kar koli drugega.
Naj pojasnim;
Pred leti, ko osebno trenerstvo še ni bilo najelitnejši in najdražji servis v Sloveniji, sem na povpraševanje med prijatelji, dobila namig, da poznajo dekle, ki študira na fakulteti za šport in bi mi prav z veseljem pomagala pri mojem hujšanju in pri spremljajoči vadbi. Dobili sva se na kavi, si bili simpatični in se takoj dogovorili za 3x tedensko vadbo, ki bi jo začeli z jutranjim tekom po poti tovarištva in spominov. Dobivali sva se ob 6:30 in začeli z rahlim tekom po 10 minut in tempo ter dolžino počasi stopnjevali in tako nama po nekaj mesecih redne vadbe tudi enourni tek ni predstavljal posebne ovire.

Med tekom sva se pogovarjali, izmenjavali recepte, se spodbujali ….no, meni nje ni bilo potrebno spodbujati k hujšanju in vadbi ….in pogosto tudi po tem, ko sva že “oddelali” planirano vajo, sedli še na kakšno kavico in nadaljevali začeto debato.

Niti enkrat v vsem obdobju nisem na jutranji tek pomislila, kot na nekaj groznega …nekaj, kjer se bom mučila, kar MORAM početi za dosego cilja – postati sanjsko vitka. Pravzaprav sem kmalu po začetku vadbe pozabila na tisti osnovni motiv in o jutranjem teku razmišljala, kot o srečanju s prijateljico, s katero se moram pogovoriti in ji zaupati vse, kar se je zgodilo v minulih dveh dneh.

Jaz sem takrat izgubila okrog 15kg in prišla do najnižje teže, ki sem jo imela kdajkoli v svoji “zreli dobi”.
Moja trenerka je dokončala študij, se zaposlila in časa za skupno jutranje tekanje ni bilo nikoli več.😦

6 responses to “Če je veselo je manj debelo

  1. Veš, saj bi se ti ponudila za družbo, ker mi tudi ura ustreza, ampak kaj, ko (še) ne morem in ne smem…A misliš, da sedaj pa ne bi na Fakulteti za šport ne bi našla nobenega študenta? Če kaj poizveš bi tudi mene zanimalo:-)

  2. Čak, čak …a če bi pa našla kakšnega izklesanega študenta, bi pa ti kar naenkrat lahko in smela🙂
    Jaz sem dan danes že tako “ven” iz študentske družbe, da res težko najdem koga, poleg tega pa so danes že vsi študentje samooklicani osebni trenerji in računajo težke gnarje za to, da te mal pogledajo, ti povejo, da maš da odlaufaš pol ure, pol se pa oglas pr njih😉

    Sem že poizkusila ..saj veš tista zgodba, ki je še nisem zapisala o mojem osebnem trenerju. Še vedno ne vem, če želim ves žolč izliti na blog, ki je javni medij oz. na kakšen način zapisati kritiko, da vseeno osebi ne škodim. Me je sicer res razkuril, ampak načeloma sem proti takšnim razpucavanjem.
    Se pa od te izkušnje naprej v velikem loku ogibam študentom fakultete za šport.

  3. jaz tekam vsako jutro eno slabo urco od biotehniške fakultete pa do koseškega bajerja in nazaj. ampak moja poletna ura je 7.00 – 7.30 za start, zimska pa eno uro kasneje. lahko prideš zraven🙂

  4. Mogoče pa res …enkrat …se še poskušam organizirati in disciplinirati. Sicer pa sedaj stanujem v Sostrem in mi je do biotehniške in potem še nazaj kar malce dolga.
    Se javim takoj, ko se resno zberem.
    Najprej je pa nujno potrebno oklestiti jedilnik.

  5. Ah jej, kako me narobe razumete…sicer nekaj ej tudi ers, lep in postaven ter še mlad fant bi zagotovo bial še dodatna motivacija:-) Ne ne, v bistvu bi sploh rabila nekoga, ki bi mi pripravil nek plan, ko je treba začeti praktično iz nule in sploh priti do neke normalne ravni kondicije…nič več…še vedno ne smem pretiravati.

  6. Pingback: Kazal ga je « Hujšanje s Sašo

Leave a Reply

