Kje ga lomim?

Preden začnem pametovati in navaliti na neke blazno pametne diete, je potrebno ugotoviti kje delam glavne napake.
In v ta namen bom lepo pridno zapisovala vse kar bom zaužila v naslednjih nekaj dneh. Ne, ne, ne morem vsega popolnoma iskreno zapisati na blog, ali pač?
Če prav pošteno pomislim, bom že ob samem zavedanju, da bom morala vsak košček čokolade, oznaniti širnemu svetu, raje glodala prepečenec in par oreščkov.
Bomo videli [}:)]

6 responses to “Kje ga lomim?

  1. Vidiš, si že daješ potuho:-) Vse je treba napisati na blog, vsak košček čokolade…Sicer pa košček čokolade na dan ni nikakršen greh…ti bomo odpustili:)

  2. Vi mi boste tud dva al tri, ampak Tomaž me pa zdaj že krega. Sicer mojih blogov ne bere, ampak nikoli ne veš🙂 …tamal zna pa prav fino kdaj zatožit. Ampak bom, obljubim, bom zapisala!

  3. Big brother is alwasy watching you!

  4. A tamalega ne moreš kako podkupit…s kakim koščkom čokolade recimo:)

  5. Jaka ni prav blazno sladkosneden, tako da ne s čokolado ne gre. Bi morala posegati po dražjih podkupninah, to pa ni ravno vredno tega greha …sploh pa glede na to, da tako Jaka, kot Tomaž ta pritisk name vršita bolj iz solidarnosti oz. pomoči. Nekoč sem namreč Tomažu očitala, da mi s tem, ko komentira, da “sem čisto OK”, ne pomaga prav dosti. Pa sem si naredila “uslugo”🙂

Leave a Reply

