The Dream is everything

Takole pravi na mnogih svojih govorih Peter Cox. Peter je eden od naših poslovnih strank, partnerjev …..eden od zelo uspešnih voditeljev v mrežnem marketingu. Svojevrsten genij. Preprost pa vendar fenomenalnih misli in fokusiranih ciljev. Sanje so vse je njegov življenjski moto, ki ga v svojih knjigah in govorih neštetokrat ponavlja. On sicer govori o poslu, jaz se s tem poslom ne ukvarjam, vendar bi se z njim strinjala in to prenesla tudi na hujšanje.

Strinjam se, da je najprej treba sanjati o sanjski postavi oz. imeti MOTIV. Tukaj se hujšanje začne.

Meni je uspevalo predvsem takrat, ko je bil motiv zelo močan. Za svojo poroko sem izgubila kakšnih 15kg. Diete se ne spomnim več, pa saj sploh ni bila pomembna, bistvo je, da sem imela SANJE (motiv) dovolj velike.

2 responses to “The Dream is everything

  1. Strinjam se, da cilji zelo usmerjajo naše ravnanje oziroma nas motivirajo. Žal se mi zdi, da samo motiv vseeno ni vedno dovolj, sploh ko gre za hujšanje. Mislim,d a je potrebno tudi veliko samodiscipline, sploh na začetku, da dosežemo neko rutino. Tudi jaz si želim izgubiti nekaj kilogramov (najbrž je ta izjava ženskam že posajena v zibelko:-), ampak malo mi manjka tistega zagona, da to ers uresničim. Pa mislim,d a na začetku človek potrebuje tudi čas, da vse skupaj s pelje, ker nekaj organizacije je vseeno potrebno.

  2. cox ti spremeni pogled na svet, mogoce bi clo loh rekla da spremeni zivljenje. pa nej so sanje karkoli…

Leave a Reply

