Bere jih precej, nihče ne komentira?

Kaj je to?! Je postopek komentiranja tako otežen? To je prav mogoče, ker se s težavami pri nastavitvah spopadam po žensko in sem najbrž nastavila kup bedastoč. Če je kje kakšen, pardon kakšna, ki se že tedne muči in klika ter si želi komentiranja, pa ne gre in ne gre, potem naj mi TAKOJ pošlje mail na sasa@sasagercar.com.

Sicer pa na idejo, da so možne tudi takšne težave, sem prišla ob lastnih izkušnjah in obilnem izpadanju las. Ne, sorry, kile niso padale, te gredo ob takšnih situacijah, raje gor😦

Že nekaj dni, ma, kaj dni, tednov poskušam pokomentirati kakšen post Marka Crnkoviča. Mislite, da je šlo? Ma, pajade! Danes mi je končno uspelo …ampak le zato, ker sem trmasta in vztrajna deklina. In kaj je povzročalo mojo skorajšnjo plešavost? Čeprav bi moja frizerka Barbara, rekla, da zaenkrat pri moji količini las, ni strahu.

Ma, o teh tehničnih težavah ne bom nakladala na blogu za hujšanje! Če vas zanima, kako je kovačeva (beri Siolova) kobila bosa, ali pa so jo morda obuli v nepremočljive in zelo trpežne škornje ….potem me berite tukaj!

In še nekaj: na tem blogu bom nadaljevala s pisanjem samo pod pogojem, če v naslednjih dveh dneh dobim vsaj en komentar😦

…ne, ne saj ne bi bil to razlog …ma, nič se ne dogaja na tem področju ….odlašam, odlašam, papam in še enkrat papam …ja, ja, včasih na Šmarno, ampak potem pa gor zmažem skledo kislega mleka …Ja, ga že imajo, mnnjam🙂

Naj vztrajam?

3 responses to “Bere jih precej, nihče ne komentira?

  1. Živjo! Žal sem šele pred kratkim opazila, da pišeš tudi ta drugi blog. Taka dobra ženska tema. Žal se še nisem uspela prebiti čez vse post-e, ampak za nekaj jih že vem, da bo treba pustiti kak komentar:-)
    Odlašaš? Stara zgodba in vsem dobro znana…no jaz vedno začnem na ponedeljek. Drugače pa imam sedaj res že trdne cilje, kako pred poletjem malo oblikovati telo in predvsem pridobiti kako mišico, ki so v teh mesecih, ko se ubadam z zdravjem, povsem izpuhtele. VZTRAJAJ!

  2. @Schnuy; hvala za podporo🙂
    @val; evo ponedeljek je! Začenjam!🙂

Leave a Reply

