Štartam znova

Vale je pisala, da poje veliko, ko nima energije …. tudi pri meni je tako. Bolj ko sem down z energijo, več hrane spravim vase. Tokrat nisem bila ravno v takšni situaciji, vendar pa me takšni projekti, ko sem cele dneve od doma, ko nimam ustaljenega urnika, ko sem cel dan “delavna” in ko večino časa stojim ob strani v pripravljenosti, ko bo potrebno vskočiti, takrat jem, jem in jem. gd-portoroz-4.jpg

In sploh, če sem ves dan v hotelu, kjer je hrana na razpolago, kjer je hrane ogromno, kjer so vsi obroki samopostrežni in kjer je vse kar vzameš na krožnik odlično.

In takole o vsej zadevi razmišljam danes.

2 responses to “Štartam znova

  1. Oh ti samopostrežni bari s solato ali celo s čim bolj redilnim!

    V takem primeru vzamem iz vsake posode po eno (samo!) meso in ga skrbno očistim omake. Od solate vzamem en krožnik kumar in en krožnik francoske. Kumare polijem z bučnim oljem (tri kapljice). Tortam pa se na daleč umaknem, ker si nočem pokvariti okusa po bučnem olju.

  2. Ma, saj včasih, ko se ogneš direktnim nesramnostim, znaš biti celo duhovit/a …

Komentiraj