Saj nič ne stane!

Zadnjič sem se zelo nasmejala prijatelju, katerega imena, zaradi spoštovanja do njega, tukaj ne bom omenila, ki mi je s precejšnjim entuzijazmom pripovedoval o obližu, ki baje pomaga hujšati. Njegov argument je bil, da nimaš kaj izgubiti, če poizkusiš. Res je, vendar pa vsega pač ne gre poizkušati ….jaz npr. ne bom niti poizkusila, da bi me moj Tomaž učil salso …čeprav bi jo rada znala, …. čeprav bi bilo zastonj …no, predvidevam 🙂 …..čeprav bi v družbi neizmerno uživala, vendar Tomaž pač salse ne zna plesati …sklepam, no …. do pred kratkim še fokstrota ni obvladal prav dobro. 🙂

Jaz pač ne preizkušam stvari, v katerih uspešnost že vnaprej ne verjamem.

11 responses to “Saj nič ne stane!

  1. Ker prijatelj pa je tako naiven, haha!
    Oblizi….

    No, ok, to sem bil jaz, priznam. Še vedno trdim, da nič ne stane, ker je garancija na zadovoljstvo, ampak po pravici povem, nisem še poizkusil. Verjetno tudi ne bom, ker sem priden in sem se navadil zvečer tečt….

    Ampak, še vedno trdim, why not to try, it is free:)

  2. Ja, ja ta prijatelj je naiven, ampak očitno pošten in iskren, ker se takole javno izpostavi in prizna 😉

  3. Hmmm…jaz bi tudi poizkusila…čeprav dvomim, da so obliži povsem zastonj:) ampak ja, mogoče pa celo deluje…ne moreš vnaprej obsojati proizvoda na neuspeh, daj no daj Saša:)

  4. Torej, Žiga, zmenita se z Val in si napopajta tele flajštre na čim več koncev po svojem telesu. Baje toliko bolj delujejo, če jih nosiš na plaži.
    Jaz po mojem ne bi dala niti grižljaja v usta, samo da bi lahko flajštre čim hitreje dol vrgla 😉

  5. Ker sem bil izzvan se javljam 😛
    Mogoče pa je flajšter za čez usta nalimat? 🙂

  6. hahaha! Se vidi, da lahko 40 in še zelenih slonov svetuje kaj učinkovitega za hujšanje.

  7. Ok, pa naredimo poizkus…Žiga, kako se imenujejo ti obliži? Poročam o rezultatih:)

  8. Pa pojma nimam, na to sem malo pozabil, ampak ja, baje je filozofija firme taka, jih kupiš, če ne delujejo vrnejo denar. Kao. Jaz nič ne garantiram, lahko pa te povežem s človekom, ki mi je o tem govoril:)

  9. Hmmm…sem malo pobrskala po netu in tja, nikjer ne piše, da ti povrnejo denar…stanejo pa skoraj 50€+poštnina, kar pa niti ni tako malo…hmmm…bom še malo premislila, saj zraven piše, da je učinek največji, če se uravnoteženo prehranjujemo in redno gibamo:)

  10. Pingback: Samomor, depresija in govorništvo » Saša Gerčar

Komentiraj